۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۴۶۳۸۳
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت رسانی برای مدیران هستند

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت رسانی برای مدیران هستند، گفت: باید از این شهدای گرانقدر الگوگیری داشته باشیم که هفته دولت می تواند برای ما پیام خوبی داشته باشد.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید مجتبی موسوی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران امروز در جمع مدیران و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی آمل با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر افرادی مردمی و محبوب بودند که تلاش های ارزشمندی صورت دادند.

وی تصریح کرد: این بزرگواران با دلسوزی و ایثارگری گام های شایسته ای برای رفع مسائل و مشکلات مردم برداشته و اهتمام شایسته ای برای خدمتگزاری به مردم انجام دادند.

حجت الاسلام موسوی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در راستای رفع مسائل محرومان عزم جدی صورت داده و تلاش آنان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) بوده است.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت رسانی برای مدیران هستند، گفت: باید از این شهدای گرانقدر الگوگیری داشته باشیم که هفته دولت می تواند برای ما پیام خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: پیام شهیدان رجایی و باهنر در راستای ایثار، از خودگذشتگی، حمایت از محرومان و رفع مشکلات مردمی است که باید از همه ظرفیت ها و توان بهره گیری کنیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ضرورت دارد تقوامحوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم که تحقق آن می تواند در وجود انسان برکات و دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: براساس فرمایشات امام خمینی(ره) باید جلوی حرام خواری در جامعه گرفته شود که وجود آن برای یک حکومت اسلامی زشت و ناپسند است.

وی با اشاره به اهمیت مساجد، افزود: مسجد پایگاه مهمی برای عظمت اسلام و ترویج دین پیامبر و اسلام ناب محمدی است که باید از ظرفیتها و کارکردهای آن به درستی استفاده کنیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مسجد در کشورمان تکیه گاه انقلاب اسلامی و نظام است و باید از این مکان مقدس و ارزشمند به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که مدیر هر مجموعه باید قوی و شجاع باشد تا در راستای انجام وظایف به نحوی شایسته عمل کند، گفت: مدیریت قوی و نظارت مستمر بر پروژه های عملیاتی و فعالیتهای اداری سبب موفقیت و سربلندی هر مجموعه ای می شود.

وی افزود: برنامه، سازماندهی، کنترل و اجرای خوب فعالیت ها باید به نحوی شایسته صورت گیرد تا بتوانیم اهداف مورد نظر را به نحوی شایسته محقق کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که خدمت به مردم از برکات ارزنده و گرانقدری برخوردار است، گفت: باید از همه ظرفیت ها در راستای خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم استفاده شود.

سید حسین اسلامی، مدیر جهاد کشاورزی آمل نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان خدمات و فعالیت های ارائه شده است.

وی با ارائه گزارشی نسبت به فعالیت های مجموعه مدیریتی جهاد کشاورزی آمل، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر تلاش ها و خدمات ارزشمندی صورت دادند که سبب شد برای همیشه ماندگار شوند./1314/202/ب2

ارسال نظرات