۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۴۸۲۶۵
مدیر کل امور پرورشی و تهذیبی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران:

جهاد کبیر مقابله همه جانبه با دشمن است

مدیر کل امور پرورشی و تهذیبی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران گفت: امروز تحقق جهاد کبیر مقابله همه جانبه با دشمن است و هر ارگان و نهادی که مسؤولیتی دارد باید به این مهم توجه داشته باشد.
جهاد کبیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کریمی تبار، مدیر کل امور پرورشی و تهذیبی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، عصر امروز در دومین نشست شورای مشورتی و راهبردی بسیج طلاب حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن جامعه بسیج زنان برگزار شد، گفت: دشمن هجمه‌های همه جانبه خود را در عرصه‌های مختلف آغاز کرده و این ابتدا و شروع این مبارزه نیست بلکه از پیش بوده و امروز نیز با شدت و حدت بیشتری دنبال می‌کند.

وی افزود: امروز تحقق جهاد کبیر مقابله همه جانبه با دشمن است و هر ارگان و نهادی که مسؤولیتی دارد باید به این مهم توجه داشته باشد.

کریمی تبار با اشاره به اینکه وظیفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برنامه ریزی برای طلاب خواهر سراسر کشور است، بیان داشت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از این مهم غافل نبوده و تمام هم و غم خود را در راستای برنامه ریزیهای دقیق و صحیح به کار گرفته تا بتواند با تربیت خواهران طلبه دغدغه‌مند، با بصیرت و توانمند کادر سازی کند و از این کادر توانمند در پوشش کل بانوان کشور استفاده کند.

مدیر کل امور پرورشی و تهذیبی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با اشاره به برخی از اقدامات مهم این مرکز، گفت: آموزش و پژوهش تربیت محور و قرار دادن فرهنگ و ارزشهای اسلامی و انقلاب در متن آموزش و پژوهش، ایجاد قرارگاه های فرهنگی، تربیت مبلغان توانمند، گسترش و تربیت متخصصان مشاوران اسلامی و حوزوی و جشنواره قرآن و عترت از معدود اقدامات مهم مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به شمار می‌رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقق و نهادینه ساختن جهاد کبیر، ایجاد تفاهم نامه با نهادها و هماهنگی با آنها، بهره گیری از طلاب دغدغه مند در بسیج، مساجد و ... ، همکاری با مراکز اوقاف، سوق دادن خیرین فرهنگی به سمت انجام امور فرهنگی در جامعه و نفوذ طلاب در دانشگاه ها بسیار مهم است./202/813/ب1

ارسال نظرات