۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۵۰۰۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

سادات باید در دفاع از جبهه حق پیش‌رو باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سادات باید در دفاع از جبهه حق که همان جبهه ولایت است پیش‌رو باشند، گفت: دو عنصر ارزشمند ولادت و ولایت امیر مومنان(ع) در زندگی تمام مسلمانان قرار دارد که باید با آن افتخار کنیم.
حجت الاسلام لطفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش سبزپوشان علوی که با حضور یک هزار نفر از سادات شهرستان‌های بیرجند و خوسف برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) امام علی (ع) را برادر، جانشین، دوست و وسیع خود شمردند و فرمودند منزلت تو نسبت به من مانند منزلت من به خداوند است.

وی به ولادت امام هادی(ع) اشاره کرد و گفت: امام هادی(ع) شخصیت پر عظمتی داشت و در بیان مطالب صادق‌ترین و راستگوترین بود و دیگران از نشست و برخاست با امام لذت می‌بردند بنابراین سادات نیز باید به ‌گونه‌ای زندگی خود را مدیریت کنند که دیگران از نشست و برخاست با آن‌ها لذت ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه گرفتاری‌هایی که امروزه در جامعه و محیط خانواده داریم به علت بد اخلاقی است، افزود: باید با امام هادی (ع) پیوند ببندیم و مانند ایشان با دیگران خوشرو بود و صداقت را در زندگی خود پیاده کنیم.

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه توحید از مسیر ولایت ائمه اطهار(ع) می‌گذرد و هر فردی که می‌خواهد به خدا برسد باید درب خانه اهل بیت(ع) را بزند، تصریح کرد: ما دارایی بسیار ارزشمندی به نام ائمه اطهار(ع) داریم، نبوت و معاد و دیگر ویژگی‌ها در دایره محبت و ولایت معنا پیدا می‌کند. 

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) چهار رخداد مهم بعثت، ولادت حضرت زهرا(س)، هجرت از مکه به مدینه و تشکیل حکومت اسلامی و روز غدیر را در زندگی خود تجربه کرد، ادامه داد: هر سه رخداد بعثت، ولادت حضرت زهرا (س) و هجرت از مکه به مدینه به روز غدیر منتهی می‌شود و در این روز خدا می‌فرمایند دین خود را کامل و نعمت‌ها را تمام کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کامل شدن دین، به اتمام رسیدن نعمت‌ها و ناامید شدن کفار از ویژگی‌های روز غدیر است، خاطرنشان کرد: امروزه تمام کفاری که پنجه در پنجه نظام جمهوری اسلامی ایران انداخته اند به علت پیروی ما از ولایت است و  اگر روزی از آرمان‌های علوی دست بکشیم نباید انتظار داشته باشیم دشمنان با ما صلح کنند.

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه سادات باید در دفاع از جبهه حق که همان جبهه ولایت است پیش‌رو باشند، اظهار کرد: دو عنصر ارزشمند ولادت و ولایت امیر المومنین (ع) در زندگی تمام مسلمانان قرار دارد که باید با آن افتخار کنیم./880/202/ب2

ارسال نظرات