۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۵۰۵۶۳

دیدار آیت الله صدیقی با خانواده شهید مدافع حرم در تبریز

آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سفر به تبریز با خانواده شهید مدافع حرم؛ صادق عدالت اکبری دیدار و از آنها دلجویی کرد.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران که به دعوت هیأت راهیان عاشورا به استان آذربایجان‌شرقی و تبریز سفر کرده است، امروز با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم، صادق عدالت اکبری نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

وی در سخنانی با تأکید بر این‌که امنیت و آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت فرزندان ملت در جبهه‌های نبرد علیه گروهک‌های تروریستی تکفیری و وهابی در عراق و سوریه است، اظهار داشت: اگر امروز شاهد تفرقه‌افکنی و مسلمان‌کشی دشمنان اسلام در منطقه هستیم؛ همه نشأت گرفته از وابستگی سران مرتجع عربی است.

آیت الله صدیقی با بیان این‌که امام حسین(ع) الگوی شهدای مدافع حرم است و در زیر بیرق ولایت حضرت سیدالشهدا(ع) به شعار امیري یا حسین(ع) لبیک گفتند، تصریح کرد: همه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از جوانان هستند که تربیت یافته مکتب جهاد، ایثار و شهادت اهل بیت عصمت و طهارت محسوب می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که نهایت تلاش دشمنان فراموشی فرهنگ جهاد و شهادت در ممالک اسلامی است،  افزود: دشمنان به سرکردگی آمریکا، انگلیس، رژیم صهونیستی و فرقه های ضاله وهابی و بهائی؛ می خواهند با نفوذ در لایه‌های مختلف جامعه عظمت و قدرت ولایت فقیه و این حفاظ ملت را متزلزل کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که همه نعمت ما شهدا هستند، اظهار داشت: کاری که شهدا کردند، این بود که عمرشان را با خدا معامله کردند و اکنون هر عزت، اقتدار و شرفی که داریم مرهون مجاهدت شهدایی است که با خون خود کشور و ملت ایران را بیمه کرده‌اند.

همچنین مادر شهید صادق عدالت اکبری با تقدیر از حضور آیت الله صدیقی بر آمادگی خانواده های شهدا برای دفاع از کیان نظام اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: به حضرت آقا بفرمایید بخشنامه‌ ممنوعیت حضور برادر شهید در سوریه دیگر چیست؟ ما حاضریم خودمان هم برویم.

پدر شهید صادق اکبری که خود از رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت دوران دفاع مقدس است، نیز در سخنانی با بیان این‌که تا آخرین نفس خود پای میثاقی که با امام و شهدا بسته‌ایم؛ ایستاده‌ایم، اظهار داشت: امروز به برکت ولایت فقیه و مجاهدت شهدای مدافع حرم، دشمن جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی ندارد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات