۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۵۲۷۱۰
امام جمعه خرم آباد:

مصلحت مردم و انقلاب در حفظ وحدت و دوری از تفرقه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سخنان اخیر رهبری در جهت حفظ وحدت و دوری از تفرقه گفت: مصلحت مردم و انقلاب در دوری از تفرقه است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: بیانات رهبری خنثی کننده فتنه های دشمن و خطران داخلی است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه جلوگیری از تفرقه و دو دستگی افزود: رهبر فرزانه انقلاب مصلحت مردم و انقلاب اسلامی را در حفظ وحدت دانسته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان توجه و عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب را راه نجات کشور دانست و خاطرنشان کرد: بیانات رهبری خنثی کننده توطئه های استکبار و جلوگیری از گسترش فتنه های داخلی است.

وی داشتن رهبری آگاه، مدبر و هوشیار را ستونی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در سایه عمل به مطالبات و بیانات رهبری همبستگی اجتماعی و همدلی که مصلحت کشور است، حفظ می شود.

احیای امر به معروف ونهی از منکر هدف از قیام امام حسین بود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: هدف از این قیام احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با اشاره به پیش رو بودن ماه محرم عنوان داشت: محرم ماه حزن و اندوه، ابراز عشق و محبت مردم به ائمه اطهار(ع) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش فلسفه عزاداری امام حسین(ع) را برقراری پیوند عاطفی با اهل بیت(ع) و آشنایی با معارف دینی خواند و افزود: فلسفه عزاداری برای سیدالشهدا چیزی جز محبت و معرفت نیست.

وی خطاب به مسؤولان هیأتهای مذهبی بیان داشت: برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم باید با حضور مبلغان دینی و در جهت آگاه سازی مردم و تبیین مسائل دینی صورت گیرد.

نظم و امنیت در کشور مرهون اقتدار نیروی انتظامی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با گرامیداشت هفته نیرو انتظامی بیان داشت: استمرار نظم و امنیت در جمهوری اسلامی مدیون ایثار و اقتدار نیروی انتظامی است.

وی از نیروهای انتظامی به عنوان مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه یاد کرد و گفت: خدمت به مردم، فراهم کردن آسایش برای مردم، درستکاری و امانتداری از ویژگیهای نیروی انتظامی است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به 9 مهر ماه و روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین اشاره و عنوان کرد: کودک کشی در فلسطین و یمن از جنایات بزرگی است که توسط رژیم صهیونیستی و آل سعود صورت می گیرد./9459/پ202/س

ارسال نظرات