۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۵۲۸۲۴
امام جمعه پلدختر:

نیروی انتظامی حافظ امنیت و آسایش مردم است

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه برقراری امنیت مطالبه حکومت از نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی حافظ و پاسدار امنیت و آسایش مردم است و در برقراری امنیت وظیفه خطیری بر دوش دارد.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، ظهر امروز در دیدار با کادر نیروی انتظامی شهرستان پلدختر که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی از استوانه های امنیت کشور است.

وی امنیت و آسایش مردم را از خدمات بارز نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: مردم نیز در حفظ نظم و امنیت جامعه نقش بسزایی دارند.

امام جمعه پلدختر نیروی انتظامی را حافظ و پاسدار امنیت و آسایش مردم دانست و عنوان کرد: تأمین امنیت بهترین دستاورد نیروی انتظامی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه امنیت از ضروریات جامعه است، گفت: تأمین امنیت پایدار انتظار حکومت از نیروی انتظامی است و این نهاد در برقراری امنیت به خوبی ایفای نقش می کند.

حجت الاسلام سوری در ادامه با تجلیل از خدمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، اظهار داشت: نیروی انتظامی سمبل اقتدار، امنیت، مولود انقلاب و بالندگی آن در قانون مداری و اخلاق مداری است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان ناظمان نظم در جامعه یاد کرد و گفت: تأمین آسایش مردم بر دوش نیروی انتظامی است و در تحقق این مهم نقش بسزایی بر دوش دارند.

حجت الاسلام سوری خاطرنشان کرد: در سایه زحمات و خدمات نیروی انتظامی ایران در امنیت بسیار به سر می برد.

وی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم، عنوان داشت: کسب این جایگاه و جلب اعتماد مردم حاصل خدمات شایسته آنان است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه اساس فعالیت نیروی انتظامی اخلاق مدارانه باشد، افزود: روحیه خوش رویی، خوش گفتاری و خوش برخوردی در نیروی انتظامی باید تقویت شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات