۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۴۵۳۶۴۰
قائم مقام کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک به جشن عاطفه‌ها

پرینچی با اشاره به اینکه مردم ما مسؤولیتی که در قبال جامعه و اقشار نیازمند دارند فراموش نکردند، گفت: نباید فراموش کرد که سازمان فرهنگی هنری شهرداری و کمیته امداد در ایجاد فقر نقشی ندارند، در واقع زمانی که آسیب اجتماعی و موضوعات خاصی در جامعه اتفاق بیفتد و مراجعات‌مان زیاد شود فقر را تحویل می‌گیریم.
ززرطز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید ابوالفضل پرینچی قائم مقام کمیته امداد استان تهران سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره «جعبه‌ کفش» که طرح مشترک میان کمیته امداد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و در فرهنگسرای اشراق برگزار شد با اشاره به اینکه برپایی چنین طرحی برای کمک به نیازمندان مدتی است که آغاز شده است، اظهار داشت: در جشنواره "جعبه کفش" در اصل ما کمک‌ خود را در قالب اهدای جعبه کفش‌های به نیازمندان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این جشنواره مشخص شد که هنوز مردم ما مسؤولیتی که در قبال جامعه و اقشار نیازمند دارند فراموش نکردند، نباید فراموش کرد که سازمان فرهنگی هنری شهرداری و کمیته امداد در ایجاد فقر نقشی ندارند، در واقع زمانی که آسیب اجتماعی و موضوعات خاصی در جامعه اتفاق بیفتد و مراجعات‌مان زیاد شود فقر را تحویل می‌گیریم، این امر سبب می‌شود که تنها جامعه هدف افزایش پیدا کند اما در این شرایط ما نمی‌توانیم تعداد مراجعات سال آینده را تخمین بزنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: برگزاری این جشن‌ها همانند جشن عاطفه‌ها بیانگر آن است که مردم حضوری فعال در کمک به نیازمندان دارند، بنابراین باید این ارزش‌ها حفظ شود و با تغییرات و اجرای روش‌های دیگری در راستای جذب بیشتر کمک‌ها اقدام نماییم.

وی یادآور شد: حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک در جشن عاطفه‌ها که 25 شهریور ماه مرحله اول آن برگزار شد به دست آمد، البته رقم کمک‌های مدارس نیز باید به این رقم اضافه کرد که مبلغی در حدود همین رقم است.

پرینچی در پایان گفت: این نوع مراسم‌ها تاثیر زیادی در آینده خواهد داشت، همچنین بسته‌های کمک‌ها و جعبه کفش‌های جمع‌آوری شده به افراد نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود، البته ما آمادگی توزیع این بسته را در حال حاضر داریم./204/816/ب1

ارسال نظرات