۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۵۴۲۲۰
آیت الله صدیقی:

مادران با الگوگیری از اهل بیت کودکان خود را تربیت کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: مادران ما با خودسازی و الگوگیری از اهل‌بیت(ع) می‌توانند در مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمن بایستند و کودکانی را تربیت کنند که در راه اسلام و حضرت علی‌اصغر(ع) باشند.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی

آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در حاشیه همایش شیرخوارگان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به این سوال که مادران چگونه می‌توانند فرزندان خود را در راستای الگوبرداری از حضرت علی اصغر(ع) برای قیام امام عصر(عج) آماده کنند، گفت: جریانی که این روزها با عنوان همایش حضرت علی اصغر(ع) به راه افتاده است در خود مادرانی را می‌بیند که اصالت در اسلام و تحمل سختی‌ها را دارند.

وی ادامه داد: ما مادرانی را در کشور خود داریم که از تهدید، تحریم و فشار دشمن نمی‌ترسند و توانسته‌اند در کنار شهدا بایستند و کودکانی را تربیت کنند که در راه علی اصغر(ع) پای بگذارند.

آیت الله صدیقی تاکید کرد: نخستین کار این است که مادران ما خود را از نظر تربیت دینی و اخلاقی بسازنند، زیرا کودکان معصوم هستند و از پدر و مادر الگو می‌گیرند، در این صورت آنها می‌توانند برای کودکان خود الگوی خوبی باشند.

گفتنی است، همزمان با پنجمین روز از ماه محرم بی‌بدیل‌ترین و عظیم‌ترین اجتماع مادران به همراه شیر خوارگانشان در مصلی تهران و سراسر امزادگان، تکایا و حسینیه‌ها برگزار شد.

این مراسم‌ها امروز در بیش از 4000 نقطه ایران و جهان همچون 14 ایالت آمریکا مانند کالیفرنیا و نیویورک و همچنین در کشورهایی نظیر انگلیس، روسیه، آلمان، اندونزی، لبنان، بلژیک، سوئد، مکزیک و کلمبیا همزمان از ساعت 9 صبح همزمان برگزار شد./202/816/ب1

ارسال نظرات