۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۵۵۱۰۹
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

اقتصاد مقاومتی همان عزت و آزادگی حسینی است

نماینده مردم استان ایلام درمجلس خبرگان رهبری گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات تکیه بر نیرو، سرمایه و اقتصاد جوشان درونی کشور در سایه شعار عزتمند رهبر بصیر انقلاب یعنی اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است.
سعیدی گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن سعیدی گلپایگانی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مردم عزادار شهرستان دره شهر گفت: پیامبر مکرم اسلام سالها قبل از حادثه کربلا فرمودند امام حسین(ع) در قلب مؤمنان محبت، حرارت و جایگاهی دارد و قدم به جایی می گذارد که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه این جمله اعجاز سخن پیامبر را می رساند، اظهار کرد: با نگاه به تاریخ یه صحت کلام پیامبر پی می بریم زیرا هرساله محبت به امام حسین(ع) با شکوه تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گلپایگانی افزود: در مجالس باید معرفت و شناخت را نسبت به این قیام بزرگ و خونین در اردوگاه های حسینی درک کنیم زیرا اسلام نابی که بدست ما رسیده به برکت نهضت عاشوراست.

وی با بیان اینکه واقعه عاشورا پراز درس و برکت بوده، تصریح کرد: با اینکه حرکت کاروان حسینی نسبت به نضهت رسول خداتا غیبت کبری درمدت بسیار کمتری رخ داد، اما عمده سخنرانیها، کتابها و پژوهشها مربوط به نهضت بزرگ عاشور است.

نماینده خبرگان رهبری عزت را پیام روشن عاشورا دانست و یادآور شد: کاروان امام حسین(ع) با نپذیرفتن ذلت راه شهادت در راه عزت و شرافت را برگزیدند.

وی افزود: حضرت ابوالفضل (ع) با دست رد به امان نامه خویش و وفاداری به سالار شهیدان مصداق بارز انسان با عزت است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گلپایگانی تصریح کرد: عزت ازآن خداست و جامعه ای که به خداوند متصل شود از عزت برخوردار خواهد شد.

وی در ادامه به عزتمندی در زمان طاغوت اشاره کرد و افزود: شاه ملعون برای در امان ماندن حکومت خود به جای دست یابی به عزت الهی، به آمریکاه باج داد که نتیجه اش را دیدیم.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: امروز نیز قضیه برجام وحواشی آن یک امتحان بود تا برخی مسؤولان به تصور اینکه ارتباط با غرب سبب رفع شدن مشکلات می شود عزت خود را از دست دهند.

وی با بیان اینکه به بیگانگان نمی توان اتکا کرد، افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات تکیه بر نیرو، سرمایه و اقتصاد جوشان درونی کشور در سایه شعار عزتمند رهبر بصیر انقلاب یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

نماینده خبرگان رهبری یادآور شد: اقدام و عمل همان نسخه شفابخش و عزت حسینی است که تنها آفت آن نیز شعاری نگاه کردن به این مسأله خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گلپایگانی در ادامه خطاب به مداحان و سخنرانان این ایام گفت: با توجه به اینکه کاروان امام حسین(ع) در اوج مظلومیت زیر بار زور نرفتند انتظار می رود این عزیزان در برنامه های خود حکایت ها را به گونه ای عنوان نکنند که نشان از ذلت آنان باشد./101/879/ب1

ارسال نظرات