۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۴۵۶۱۳۵

مسؤول ستاد اربعین استان مرکزی منصوب شد

در سومین جلسه ستاد اربعین استان مرکزی، حجت‌الاسلام امرالله ورمزیار به عنوان مسؤول ستاد اربعین حسینی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان انتخاب شد.
ستاد اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در سومین جلسه ستاد اربعین استان مرکزی، حجت‌الاسلام امرالله ورمزیار به عنوان مسؤول ستاد اربعین حسینی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان انتخاب شد.

حجت‌الاسلام ورمزیار مسؤول ستاد اربعین حسینی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به نخستین اقدام ستاد اربعین حسینی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: نخستین گام ستاد اربعین حسینی این اداره‌کل اعزام اعضای ستاد به مرز مهران و تعیین موقعیت و جانمایی برای شروع فعالیت‌ها است.

وی افزود: از دیگر اقدامات می‌توان به برآورد وسایل مورد نیاز در مهران، تعیین نوع خدمات قابل ارائه به زوار، بررسی توانمندی‌های استان‌های همکار و مشترک در موکب‌ها با استان مرکزی و تعیین افراد حاضر و مستقر در موکب‌ها اشاره کرد.

مسؤول ستاد اربعین حسینی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به نوع خدمات ارائه شده به زائرین مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: در موکب‌های مستقر از طرف این اداره‌کل کمک‌های اولیه به منظور رسیدگی‌های اولیه به مشکلات درمانی زائران درنظر گرفته شده است و همچنین غذای گرم، شیر و چای موجود است، همچنین در این موکب‌ها امکانات رفاهی از قبیل پتو و بالش برای زائران در نظر گرفته شده است./101/842/ب1

ارسال نظرات