۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۵۸۲۲۳
به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار؛

برگزاری جشنواره نواهای ضد آمریکایی در مشهد

به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جشنواره نواهای ضد آمریکایی ویژه پسران نوجوان مشهدی برگزار می شود.
برگزاری جشنواره نواهای ضد آمریکایی در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به مناسبت 13 آبان ماه؛ روز دانش آموز جشنواره نواهای ضد آمریکایی در دو بخش «تک خوانی» و «مداحی» ویژه پسران 13 تا 18 سال مشهد برگزار می شود.

علامندان برای ثبت نام در این جشنواره می توانند از طریق مدارس، مساجد سطح شهر و فرهنگسرای انقلاب اسلامی به آدرس بزرگراه شهید بابانظر، پنجتن 45  اقدام نمایند.

شرکت کنندگان آثار خود را از طریق تلگرام AntiAmerica_bot و وب سایت شهر بهشت shahrebehesht.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند  یا به صورت حضوری با مراجعه به فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش بعد از برگزاری مرحله نهایی در 23 آبان ماه، در مراسم اختتامیه جشنواره از برگزیدگان با حضور خانواده‌های آن ها و مسؤولان شهری تقدیر می شود.

گفتنی است، «جشنواره نواهای ضد آمریکایی» از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی، هیأت رزمندگان اسلام مشهد مقدس، کانون های فرهنگی، تربیتی خراسان رضوی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و سازمان بسیج مداحان برگزار می شود.

یادآور می شود، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، در 13 آبان 1357 راهپیمایی کردند، همچنین در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد.

بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند./1308/203/ب3

 

 

 

ارسال نظرات