۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۵۹۸۶۸

کتاب "مستند خلاق، تئوری و عمل" منتشر شد

کتاب "مستند خلاق ، تئوری و عمل" توسط نشر ساقی به چاپ رسید.
کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت، در ادامه‌ چاپ کتاب‌هایی با موضوع مستند در نشر ساقی، این بار اثر ارزشمند "مستند خلاق، تئوری و عمل " منتشر شد.

این کتاب که نوشته‌ ویلما دی یانگ، اریک نادسن و جری راتول است را حمید احمدی لاری ترجمه کرده است.

گفتنی است این کتاب به گونه‌ای طراحی شده تا حوزه‌های عملی و نظری سینمای مستند را با روش‌هایی متناسب با سینمای مستند دورگه معاصر مورد کند و کاو قرار دهد، برای انجام این کار به حجم انبوهی از دانش و تجربه‌ای که دانشگاهیان و فیلم‌سازان طی صد سال گذشته فراهم کرده‌اند متکی بوده است.

به علاوه تلاش شده کتاب با سایر کتاب‌های مربوط به مستندسازی متفاوت باشد و روش‌هایی عرضه کند که با محتوا، مخاطب، تولید، بازاریابی و توزیع سینمای مستند امروز همخوان باشد.  

مخاطب کتاب دانشجویان و فیلم سازان نوپا فرض شده‌اند، نویسندگان سعی کرده‌اند خوانندگان کتاب را به مفاهیم، روش‌ها و اطلاعاتی مجهز کنند که آنها را در ساخت مستندهای انتقادی کمک کند؛ رویکردی که هم زمینه‌های جا افتاده و نهادین، عملی و مالی مستندسازی را بشناساند و هم روحیه بدعت و ابتکار را تقویت کند.

براساس این گزارش نشر ساقی کتاب "مستند خلاق، تئوری و عمل " را در 648 صفحه ی مصور و با قیمت 40000تومان در 1100 نسخه روانه ی بازار کتاب کرد./816/102/ب3

ارسال نظرات