۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۶۰۰۴۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

گفتمان‌های دینی فرصتی برای بصیرت افزایی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفتمانهای دینی را فرصتی برای بصیرت افزایی بین نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: با برگزاری این نشستها می توان در جهت ارتقا باورهای دینی و مقابله با هجمه های فرهنگی گام برداشت.
طرح گفتمان دینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در طول سال گفتمانهای دینی با محوریت مختلف در جهت تحکیم پایه های دینی و اعتقادی نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه گفتمانهای دینی در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی برگزار می شوند، افزود: در طول سال جاری تاکنون 450 گفتمان دینی در مدارس لرستان برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: از این تعداد، ۶۰ گفتمان دینی در بخشهای دانشجویی و حوزوی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری گفتمانهای دینی را مقابله با هجمه ها و آسیب زدایی عنوان کرد و گفت: گفتمانهای دین با محوریت پاسخگویی به شبهات جوانان، بصیرت افزایی، ارتقای سطح باورهای دینی و تحکیم ارزشهای اسلامی در سایه ترویج و تبیین آموزه های دینی برگزار می شوند.

حجت الاسلام مهدوی طلاق، خودکشی، مسائل اخلاقی، ماهواره، بد حجابی و بی حجابی را از دیگر محوریتهایی عنوان کرد که در برگزاری گفتمانهای دینی مورد توجه قرار می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری گفتمانهای دینی که بیش از یک دهه است که در حال برگزاری می باشد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استقبال بسیار خوبی نسبت به برگزاری گفتمان‌های دینی دارد چراکه از ابزارهای مهم آموزش پرسش و پاسخ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری گفتمانهای دینی را از شاخصه های مهم تبلیغات اسلامی خواند و گفت: در برگزاری این گفتمانها اساتید و مبلغان برجسته حوزه به مدارس آموزش و پرورش و دانشگاه ها اعزام می شوند.

وی یادآور شد: در راستای هدفمند سازی گفتمانهای دینی، دوره های آموزشی برای اساتید مبلغ در جهت ارتقای بصیرت افزایی و ارائه روشهای نوین تبلیغی برگزار می شود./202/9459/ب1

ارسال نظرات