۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۶۰۱۴۶
امام جمعه موقت اهواز:

اصول اخلاقی در میان سیاست مداران آمریکایی وجود ندارد

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اتهامات نامزدهای انتخاباتی آمریکا در مناظره های اخیر اظهارداشت: اصول اخلاقی در میان سیاست مداران آمریکایی چه در داخل و خارج آمریکا حاکم نیست.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهارداشت: سیاست های کلی و راهبردی آمریکا با جایگزینی افراد و احزاب تغییر پیدا نخواهد کرد.

 امام جمعه موقت اهواز با بیان این که به اذعان خود آمریکایی ها نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اخیر در حال رسوا ساختن سیاست های افراد و احزاب کشور هستند، گفت: چنین اقدامی در تاریخ آمریکا بی سابقه است و با آمدن چنین افراد تنها روش ها تغییر پیدا خواهد کرد در حالی که هیچ تغییر در سیاست آمریکا صورت نخواهد گرفت.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان ابراز داشت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، آمریکا امنیت، منافع و رسیدن به رفاه خود را در اختلاف افکنی و از بین بردن امنیت سایر کشورها  جست وجو می کند و در این سیاست کلی تجدید نظری صورت نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان  این که قدرت گیری دو حزب در آمریکا ریشه در سنت و سیاست های این کشور دارد، افزود: در چنین کشوری رسیدن به قدرت علی رغم رأی آوری چهره های مستقل در برخی انتخابات منوط به عضویت در این دو حزب است اما چنین دموکراسی براساس بینش و آگاهی صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به این که لابی صهیونیسم، رسانه و ثروت، مردم آمریکا را از انتخاب آگاهانه دور می سازد، تصریح کرد: اصول اخلاقی در میان سیاست مداران آمریکایی چه در داخل و خارج آمریکا حاکم نیست و در این زمینه نه تها فساد اخلاقی بلکه فساد مالی چنین سیاست مدارانی را شاهد هستیم که نمونه اخیر آن دریافت یک میلیون دلاری هیلاری کلینتون از کشور قطر است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که فساد مالی و اخلاقی در کشورهای دیگر مطرح است، ابراز داشت: آمریکا با حجمی از فساد مالی و اخلاقی سیاستمداران خود چگونه ادعای کدخدایی و رهبری جهان را دارد و بدتر آن است که برخی سردمداران کشورهای اسلامی و منطقه تلاش دارند تا جهانیان رهبری آمریکا را بپذیرند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: در داخل کشور برخی به صراحت و یا بصورت کنایه ای تلاش به موجه کردن چهره آمریکا دارند در حالی که بخشی از چهره واقعی آمریکا در مناظره نامزدهای ریاست جمهوری این کشور برای همگان آشکار شده است./9456/پ302/ج

ارسال نظرات