۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۶۰۳۹۹
امام‌ جمعه اقلید:

هدف از تأسیس دفتر اتحادیه اروپا نفوذ است

امام‌ جمعه اقلید با تأکید بر لزوم جلوگیری از تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران، گفت: هدف از تأسیس این دفتر چیزی جز نفوذ نیست.
نفوذ

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی، امام جمعه اقلید در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «امام مسیر ملت ایران را تغییر داد و ما را به سمت هدف‌های بزرگ حرکت داد» اشاره کرد و گفت: ایشان هدف‌های بزرگی را که انقلاب و امام انقلاب ما را به آن هدایت کردند در حاکمیت دین خدا، عدالت اجتماعی، ریشه‌کنی فقر و جهل و ... عنوان کردند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری حاکمیت دین خدا را به معنای برقراری ارزش‌های اسلامی، ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی، تأمین سلامت جسمی، اخلاقی و معنوی و پیشرفت علمی کشور، تأمین عزت ملی و هویت ملی ایرانی و اقتدار بین‌المللی دانستند.

حجت‌الاسلام طالبی بابیان اینکه مفهوم واقعی سخنان مقام معظم رهبری تأکید بر حرکت انقلابی ما است بیان داشت: پس از رحلت امام (ره) هر جا انقلابی و جهادی عمل کردیم به پیروزی رسیدیم و غفلت در این زمینه موجب ناکامی و عقب‌ماندگی ما شد.

امام‌جمعه اقلید به تلاش‌هایی که برای تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران می‌شود اشاره و با تأکید بر لزوم اقدام در راستای ممانعت از انجام این کار تصریح کرد: هدف آن‌ها از تأسیس این دفتر نفوذ است تا به‌واسطه ضدانقلاب، پاتوقی برای گزارش‌های غلط به آن‌ها باشد ازاین‌رو باید درایت بیشتری به خرج داده و هوشیار باشیم./102/919/ب1

ارسال نظرات