۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۶۰۴۳۶
امام جمعه آبادان:

ستیز رییس جمهور جدید آمریکا با مقاومت، شدیدتر خواهد بود

امام جمعه آبادان با اشاره به این که سیاست های آمریکا علی رغم تغییر رؤسا ثابت است، گفت: سیاست و ستیز رییس جمهور جدید در قبال جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، شدیدتر خواهد شد.
امام جمعه آبادان

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که رییس جمهور جدید آمریکا تغییری در سیاست های خارجی این کشور به وجود نخواهد آورد، گفت: با توجه به قوانین آمریکا، سیاست و ستیز رییس جمهور جدید در قبال جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، شدیدتر خواهد شد.

امام جمعه آبادان با بیان این که ارتباط نامزدهای انتخابات آمریکایی با رژیم اشغالگر قدس مستحکم تر از گذشته است، ابراز داشت: چراغ سبز و همراهی رییس جمهور جدید با صهیونیست ها سبب ایجاد مزاحمت بیشتری برای محور مقاومت و منطقه خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با اشاره به این که نگاه و ایده کلینتون درباره جمهوری اسلامی ایران فشاری ـ تحریمی است، ادامه داد: کلینتون با در پی گرفتن چنین روشی تلاش می کند تا محاسبات فکری مسؤولان و مدیران کشورمان را دچار اشتباه کند در حالی که ترامپ و جمهوری خواهان نگاه سخت افزاری و فشارهای نظامی را مدنظر قرار دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان این که رییس جمهور جدید آمریکا تأثیری بر روابط با جمهوی اسلامی نخواهد داشت: رییس جمهور جدید آمریکا قابل اعتماد نیست؛ چرا که ذات آمریکا و استکبار غیرقابل اعتماد است و در آینده اوضاع سخت تری را خواهیم داشت.

وی در ادامه سخنان خود اتهام نامزدها در طی مناظره های انتخاباتی را نشان دهنده واقعیت جامعه آمریکا دانست و تصریح کرد: این اظهارات ناخواسته ماهیت سیاست های نهفته مدیران و مجموعه پشت پرده آمریکایی که ادعای ریاست جهانی و کدخدایی بر جهان دارد را  برای همگان آشکار ساخت.

امام جمعه آبادان با اشاره به سخنان وزیر خارجه آمریکا مبنی بر شرمساری از برگزاری چنین مناظره هایی اظهار داشت: خباثت طبقه حاکم در آمریکا به گونه ای است که با انتخاب رییس جمهور جدید حاضر به زیرپا گذاشتن همه اخلاقیات خواهد بود که با بی اعتنایان به موازین اخلاقی در امور سایر کشورها جنجال و خباثت به راه می اندازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان گفت: خباثت ها و جنایت های رؤسای آمریکا در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان نشان دهنده محیط و فرهنگ جامعه آمریکایی است و تربیت شدگان چنین جامعه ای خواهان حاکمیت و مدیریت بر جامعه جهانی هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان این که غول سرمایه داری صهیونیست ها محور اساسی انتخابات آمریکا است، تصریح کرد: تعیین نامزدهای انتخاباتی در آمریکا به عهده صهیونیست ها است و مسؤولان صهیونیستی با کلینتون به دلیل افکار بلندمدت و ایجاد جنگ های نرم در خاورمیانه تعامل بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به برملا شدن هویت سیاست مداران آمریکایی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید روی پای خود ایستاده و با تقویت اقتصاد مقاومتی و درون سازی نسبت به توطئه های رؤسای آمریکا با محوریت صهیونیست ها و کشورهای عربی ـ غربی مقاومت و از نفوذ آنها جلوگیری کند./9456/302/ب3

ارسال نظرات