۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۶۰۹۳۶
نمایشگاه مطبوعات؛

پوربافرانی: مجلس در مبارزه با قاچاق محکم ایستاده است

نماینده مجلس تصریح کرد: بعضی از تولیدات داخلی برندهای خوبی هستند اما واردات بی رویه به تولید داخل ضربه می زند که مجلس در حوزه مبارزه با قاچاق و مواردی که ممکن است به تولید ملی ضربه بزند محکم ایستاده است.
پوربافرانی پوربافرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباسعلی پوربافرانی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی امروز در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات تهران اظهارداشت: مردم مشکلات شدیدی در حوزه درمان داشتند و رهبری نیز فرمودند ما می خواهیم اگر کسی درد بیماری دارد جز این دغدغه دیگری نداشته باشد که طرح تحول سلامت برای تحقق این امر پیگیری شد.

نماینده مردم نایین در مجلس تصریح کرد: دولت یازدهم در این عرصه ورود پیدا کرده و اعتبارات خوبی برای طرح تحول سلامت قرار دادند و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در ابتدای امر خوب پیش رفت و زمانی یک طرح جدید با هشت بسته خدمتی ارائه می شود نواقضی هم دارد که باید رفع شود.

وی ادامه داد: افزایش تعرفه ها را داشتیم که در بعضی از حوزه ها بسیار فراوان بود و این امر سبب شد تا مقداری بار مالی برای مردم اضافه شود و بیمه ها در پرداخت دچار مشکل شوند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس بر ضرورت توجه به امر نظارت در طرح تحول سلامت اشاره کرد و بیان داشت: وقتی طرحی با این اعتبار در سطح ملی مطرح می شود نظارت به عنوان بازوی اساسی آن است.

پوربافرانی خاطرنشان کرد: جای قدردانی و تشکر از دولت، وزارت بهداشت، مجلس و دست اندرکاران اجرا داریم که تحولی ایجاد شد و امیدواریم نواقص کار برطرف شود تا بتواند این طرح جایگاه خاص خود را برای خدمت به مردم به دست آورد.

نماینده مردم نایین در مجلس ادامه داد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی از سوی دولت ایجاد شد و در مجلس به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخته می شود که نگاه دولت و مجلس این است در عرصه اقتصادی و حوزه معیشت مردم تلاش کند.

وی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند نقش بسزایی در راستای رفع مشکلات موجود کشور داشته باشد، گفت: اقتصاد مقاومتی به مفهوم مصرف درست است که باید در این عرصه کوشا بوده و اهتمام شایسته ای صورت دهیم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس ادامه داد: ضرورت دارد از کالاهایی که کیفیت و استاندارد خوبی دارند استفاده کنیم که به تولید و اشتغال کمک می کنیم و زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

پوربافرانی تصریح کرد: بعضی از تولیدات داخلی برندهای خوبی هستند اما واردات بی رویه به تولید داخل ضربه می زند که مجلس در حوزه مبارزه با قاچاق و مواردی که ممکن است به تولید ملی ضربه بزند محکم ایستاده است.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه در حوزه اشتغال و تولید توجه ویژه و شایسته ای انجام شده است تا بتوانیم برای تحقق اقتصاد مقاومتی توفیقات خوب و ارزنده ای داشته باشیم./1314/پ202/ج1

ارسال نظرات