۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۶۲۷۹۶
با محوریت حضرت زینب در هفته بسیج؛

همایش ما زنده ایم در مدارس علمیه خوزستان برگزار می‌شود

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به برنامه های هفته بسیج از برگزاری همایش ما زنده ایم در مدارس استان خبر داد.
حجت الاسلام زرشناس

حجت الاسلام هادی زرشناس، مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های این هفته از امروز با صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در مدارس، قرائت آخرین پیام امام راحل(ره) در صبحگاه مدارس و نصب پیام مذکور در تابلوی اعلانات مدارس، تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب درباره دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی آغاز می شود.

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تجلیل از شهدای مدافع حرم، شهدا، جانبازان و ایثارگران، شهدای بسیج دانش آموزی و شهدای شاخص سال 95 را از دیگر برنامه های این سازمان در هفته بسیج است.

این مقام مسؤول در ادامه برنامه های روز دوم هفته بسیج به حضور طلبه ها، شخصیت های سیاسی و بسیجی در مدارس به مناسبت هفته بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: حضور این افراد در راستای فعالیت اهداف بسیج است که محوریت دعوت و خیرمقدم گویی از سوی مدیران مدارس خواهد بود.

حجت الاسلام زرشناس به برگزاری جلسه شورای قشر دانش آموزی شامل شواری علوی و فاطمی اشاره و خاطرنشان کرد: این شورا دربرگیرنده دانش آموزان نخبه بسیج دانش آموزی است و این جلسه در سطح حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد و همچنین قرائت میثاق نامه ای برای دانش آموزان عضو جدید بسیج دانش آموزی، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش سرودهای حماسی و ماندگار را در 3 آبان ماه خواهیم داشت.

وی عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در 4 آبان ماه را از دیگر فعالیت های هفته بسیج دانست و افزود: برگزاری جلسات تشکیلاتی ـ بصیرتی فرمانده حوزه ها با فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه در مصلاهای سراسر استان و حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مصلاهای نماز جمعه در 5 آبان ماه صورت خواهد گرفت.

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان این که در 6 آبان ماه نشست های روشنگری، هم اندیشی و حلقه های صالحین برای داوطلبان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا و همایش ما زنده ایم با محوریت نقش حضرت زینب(س) در به ثمر رسیدن اهداف قیام عاشورا در 7 آبان ماه پایان بخش فعالیت های بسیج دانش آموزی در هفته بسیج است./302/9456/ب1

ارسال نظرات