۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۶۴۱۵۷
آیت الله علم الهدی:

برخی خیال می کنند رفاه کشور در گرو دوستی با استکبار است

امام جمعه مشهد گفت: برخی خیال می کنند رفاه کشور در گرو دوستی با آمریکا و استکبار است و به این بهانه قصد پیاده سازی تز توسعه تعامل با جهان در کشور را دارند.
امام جمعه مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، همزمان با سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در جمع عزادارن بارگاه منور رضوی با تبین تشابه مشکلات و مسائل جامعه ما با عصر امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: مردم عصر امام حسن(ع) برای اینکه زندگی آرام و بدون سروصدای جنگ داشته باشند، به حمایت از معاویه برخاستند و حکومت فرزند هندجگرخوار را بر امامت نواده پیامبر اکرم(ص) ترجیح دادند.

وی افزود: تمام مشکل ما در مملکت با مزدوران استکبار، جریان های رفاه زده سیاسی غیرارزشی یا ضدارزشی در عرصه رقابت سیاسی با جریانهای ارزشی متدین حزب اللهی جان بر کف است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: دعوا سر زندگی رفاه زدگی است و آنها خیال می کنند حاصل ارتباط با آمریکا رفاه است، آمریکا در عراق نشان داد که تا چه اندازه مردم در رفاه قرار گرفتند، آنها خیال می کنند نظامی که دست به دست آمریکا دهد و مسؤولانش در مقابل اروپا تواضع کند، رفاه دارد.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: می خواهند جریانی مدیریت کشور را به دست گیرد که مردم از احساسات، عواطف و تعصبات نسبت به پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع)، معارف دین و ارزش های اسلامی دست بردارند و کشور را پایگاه عیاشی، لذایذ نفسانی و منکرات شرعی قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه عاقبت خوشگذرانی و آزادی در منکرات شرعی جنایاتی است که کسی جلودار آن نیست، ادامه داد: مشکل و دعوای ما سر وزارت، وکالت و قدرت نیست، بحث این است که عده ای می خواهند جامعه ما را میدان خوش گذرانی کنند و مشکل در حفظ اصول انقلاب و مقاومتی است که ما برای حفظ ارزش های انقلاب داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راه توسعه عیاشی، خوش گذرانی، چپاولگری های خود را در ارتباط با آمریکا و بازکردن مسیر استکبار به کشور می دانند و می خواهند تز توسعه تعامل با جهان را به عنوان توسعه تعامل با آمریکا و استکبار در این کشور پیاده کنند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: این مشکل دقیقا مشابه مشکل عصر امام حسن(ع) است، مشابه زمانی که ائمه(ع) که یکی را پس دیگری مسموم و نابود می کردند منتها کسی که نگذاشته است تا امروز وضعیت مملکت ما مثل مملکت آن روز شود، پرتوافکنی سایه عزت و اقتدار رهبر معظم انقلاب بر سر ما است.

امام جمعه مشهد ابراز کرد: بصیرت، بینش، دانش و علم، چشمها و دلهای آگاه شما مردم  است که مانع پیش آمدن آن وضعیت در کشور شده است که اگر به تعداد نصف شما در زمان امام حسن مجتبی(ع) ایشان را یاری می کردند، امام حسن(ع) در چنین روزی مظلومانه به شهادت نمی رسیدند./1308/پ202/ج1

 

ارسال نظرات