۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۶۴۶۴۲
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با رسا؛

برخی نمایندگان در صف مخالفان نظام گام برمی دارند

حجت الاسلام پژمان‌فر با انتقاد از برخی رفتارهای سیاسی گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی از خواص و نمایندگان مجلس در صف مخالفین و معاندین نظام گام بر می‌دارند.
پژمان فر

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا با تبیین وظایف نمایندگان مجلس گفت: یک نماینده مجلس به عنوان فردی که از طرف مردم انتخاب شده است، باید ضامن حقوق مردم باشد و تمامی تلاش خود را در راستای حفظ حقوق ملت به کار گیرد.

وی افزود: نمایندگان باید تلاش کنند تا نیازمندی‌ها و کاستی‌های قانونی را شناسایی و در راستای آن قوانین متناسب با موضوعات را تصویب کنند، البته نمایندگان یک وظیفه بزرگ نیز دارند و آن نظارت بر حسن اجرای قانون است؛ که نباید از آن غافل شوند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به اصول متعدد قانون اساسی که سیاستگذار کلی را ولی فقیه معرفی می‌کند و برای این جایگاه اهمیت بالایی قائل می‌شود؛ بنمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در راستای پیگیری سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

وی اضافه کرد: لازم است نمایندگان خانه ملت به جایگاه رهبر انقلاب در جامعه نیز توجه داشته باشند و تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از آحاد مردم برای حفظ این جایگاه رفیع عقب نمانند.

حجت الاسلام پژمان‌فر با انتقاد شدید از برخی خواص و نمایندگان مجلس، گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم برخی از خواص و نمایندگان ملت در مسیر ولایتمداری از مردم عقب هستند. باعث تاسف است که برخی از نمایندگان مجلس که به نمایندگانی از مردم وارد پارلمان شده‌اند در حال نقش آفرینی در صف مخالفین و معاندین نظام هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: قطعا تمامی لغزش‌های نمایندگان مجلس به دلیل فاصله گرفتن از رهبری نظام است. باید تمامی قوا تلاش کنند تا در مسیر ولایت حرکت و نقش آفرینی کنند./856/ت302/ج

ارسال نظرات