۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۶۵۴۹۱
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

بصیرت مانع ساده لوحی و اعتماد به دشمن می‌شود

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه بصیرت افزایی و روشنگری سبب عدم اعتماد و پرهیز از ساده اندیشی نسبت به دشمن می‌شود، گفت: دوره‌های آموزشی طلاب و روحانیان بسیجی در راستای تربیت مبلغان متخصص بصیر برگزار شد.
عکس

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی‌ شاهرودی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای رسا، با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزشی طلاب بسیجی که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور و مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی بیشتر طلاب و روحانیان بسیجی به مباحث و مسائل روز و ورود آن بزرگواران برای رفع نیازهای جامعه بوده است.

وی افزود: بصیرت افزایی طلاب و روحانیون بسیجی و رصد مباحث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌ شاهرودی با تاکید به اینکه طلاب بسیجی باید به مسائل و مباحث مربوط به حوزه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشراف کامل داشته باشند تا بتوانند در رفع نیازهای جامعه اقدام کنند، ابراز کرد: سازمان بسیج طلاب با برگزاری برخی از این دوره‌ها به بخشی از این اهداف دست یافته‌ است اما هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بسیاری لازم است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به مساله برجام و پیمان شکنی و بدعهدی نظام استکبار، گفت: در این دوره‌های آموزشی پیامدها و چرایی بدعهدی آمریکا برای طلاب و روحانیان بسیجی روشن و تبیین شد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها باید محقق شود، عنوان کرد: عمل کردن به مطالبات معظم له وظیفه همه مسؤولان و مدیران اجرایی کشور است؛ زمانی که ایشان می‌فرمایند ما به طرف مقابل بدبین هستیم چرا باید یک عده دم از خوش‌بینی و برقراری رابطه با آمریکا بزنند، ثمره این خوشبینی رای 100درصدی اعضای سنا و تمدید تحریم‌های ده ساله بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌ شاهرودی با بیان اینکه بصیرت افزایی و روشنگری سبب عدم اعتماد و پرهیز از ساده اندیشی نسبت به دشمن می‌شود، گفت: دوره‌های آموزشی طلاب و روحانیان بسیجی در راستای تربیت مبلغان متخصص بصیر برگزار شد./813/302/ب3

ارسال نظرات