۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۴۶۵۸۳۴
معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مسجد محور وحدت در جامعه اسلامی است

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه رمز ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران وحدت کلمه است، گفت: مسجد محور وحدت و انسجام اسلامی است.
مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت السلام میکائیل اسکندری معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی چهارشنبه در همایش ائمه جماعات، هیأت امنا و انجمن اسلامی تبریز با بیان اینکه رمز ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران وحدت کلمه است، اظهار داشت: وحدت مضاعف در مناسبهای ملی و مذهبی عامل یأس دمشمن است.

وی با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام ملی در کشور، ابراز داشت: جامعه اسلامی برای حفظ اقتدار و امنیت خود همیشه نیازمند وحدت است، وحدت در شرایطی که دشمن با تمام قدرت خود وارد عرصه مبارزه با اسلام و انقلاب شده است از اهمیت غیر قابل انکار و بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه دشمنان درصدد خاموش کردن چراغ انقلاب و نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی حفظ هوشیاری، بصیرت و وحدت ضرورت دارد، باید تمام تلاش مردم و مسؤولان در شرایط امروز حفظ وحدت و تقویت انسجام ملی میان احاد ملت و مسؤولان باشد.

وی مسجد را محور وحدت میان امت مسلمان عنوان و تصریح کرد: کار و فعالیت در مسجد کار ابراهیمی و اسماعیلی است و انسان باید به آن افتخار کند که در این برهه از زمان در چنین مکانی در خدمت نسل جوان و دانشجو بودن در مساجد با اهمیت و یک مسؤولیت خطیر است، و لازم است واحد های معنویت را پاس کنیم.

معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ائمه جماعات، هیأت امنا، انجمن اسلامی و فرماندهان پایگاه های بسیج باید محور وحدت در مساجد باشند، گفت:  همه باید متوجه باشیم هدف، پرچم، رهبر و مکتب یکی است و همه باید به «ما می توانیم» پایبند باشیم و در این مسیر همراه هم باشیم.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم آذربایجان در مناسبتهای مذهبی و برگزاری آنها، تصریح کرد: حضور مردم آذربایجان در زیارت اربعین، موکبها، در تشییع شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و تشییع جان باختگان حادثه قطار تبریز مشهد، نشانه آن است که در مساجد تربیت یافته اند و وحدت و انسجام دارند.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و انسجام مساجد را به مرکز دیانت و اسلام و رسیدن به اهداف والا قرار داد، گفت: بنابراین باید مسجد را محل و مکان معنویت قرار داد و اجازه نداد تا دشمن با توطئه های شوم خود به اسلام و انقلاب ضربه وارد کند./202/854/ب1

ارسال نظرات