۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۴۶۶۴۵۵
از سوی دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد؛

فراخوان آزمون کارشناسی ارشد

دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از طریق آزمون اختصاصی کارشناسی ‌ارشد از میان خواهران و برادران طلبه دانشجو می پذیرد.
دانشگاه معارف اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برای نیم ‌سال اول سال تحصیلی ۹۷ ـ ۹۶ (ترم مهر ۹۶) از طریق آزمون اختصاصی کارشناسی‌ارشد از میان خواهران و برادران طلبه در رشته های مدرسی معارف و توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی دانشجو می پذیرد.

براساس این گزارش، دانشگاه معارف اسلامی در رشته مدرسی معارف از میان برادران و خواهران طلبه که شامل گرایش های مبانی نظری، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی و آشنایی با منابع اسلامی و رشته مدرسی معارف است و در رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی از میان طلاب برادر شامل گرایش های مشاوره، مدیریت فرهنگی و تبلیغ دین دانشجو می پذیرد.

از شرايط شرکت در این آزمون می توان به شرایط عمومی، التزام عملی به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع ذی‌ صلاح، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر مراجع ذی ‌صلاح همچون اداره نظام وظیفه، حداکثر سن ۳۳ سال (متولدین بعد از ۱/فروردین/۱۳۶۳)، توانایی جسمی و روحی لازم جهت تحصیل در دانشگاه متناسب با رشته انتخابی، عدم استخدام در هیچ یک از ارگان ها و یا سازمان ‌های دولتی، دارا بودن شرایط عمومی مدرسی معارف اسلامی با تأیید معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اشاره کرد.

همچنین شرایط اختصاصی برادران داشتن مدرک سطح دو حوزوی و اتمام پایه ده کتبی (مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران)البته پس از قبولی برای ارائه مدرک کتبی پایه ده یک ترم فرصت داده می شود، و شرایط اختصاصی خواهران داشتن مدرک سطح دو حوزوی (مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران) است.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی نیز یک قطعه عکس جدید اسکن شده سه در چهار، تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام و دریافت کد رهگیری، واریز مبلغ 50 هزار تومان به شماره حساب سیبا ۲۱۷۲۳۴۳۵۰۱۰۰۷ به نام دانشگاه معارف اسلامی نزد بانک ملی، شعبه شهداء قم، کد ۲۷۰۸ قابل پرداخت از طریق درگاه اینترنتی ثبت نام همچنین نزد کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور است.

گفتنی است، طلاب علاقه مند جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف و کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا 20 دی ماه به سامانه اینترنتی دانشگاه معارف به آدرس www.maaref.ac.ir مراجعه کنند همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 32110224 و 3292612 تماس گیرند./1324/302/ب3

 

ارسال نظرات