۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۶۷۰۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اعتبارات کشور نباید در مکان‌های دیگر خرج شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه امروز در کشور بازی‌ها تبدیل به مسائل جدی و مسائل جدی تبدیل به بازی شده است، اعتبارات کشور نیز در مکان‌های دیگر خرج می‌شود و در جای خود هزینه نمی‌شود که این موضوع یک مشکل بزرگ است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران حوزه دفاعی خراسان جنوبی اظهار داشت: همه کسانی که در جامعه زندگی می‌کنند باید تابع فرمایشات مقام معظم رهبری باشند، ما در یک سیستم دفاعی قرار داریم.

وی با بیان اینکه باید همواره انسان‌ها پا در رکاب باشند و از نظر قوای نظامی، تسلیحاتی و علمی خود را مجهز کنند، گفت: خدا بندگان خود را دوست دارد اما خدا به کفر انسان‌ها و ظلم آن‌ها راضی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اصل مکتب الهی بر اساس دوستی است و دشمن نیز در این میان جنبه عارضی دارد، همانطور که هر انسان و مسلمانی که به سمت هدفی برود اگر مانعی پیش‌روی وی باشد برطرف می‌کند دشمن نیز موانعی که دارد را از جلوی راه خود برمی‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه خدا با هیچکس دشمن نیست و اگر دشمن کافر است تنها به دلیل کفر آن می‌باشد نه انسانیت وی، تصریح کرد: اگر انسان‌ها در جامعه آماده و پا در رکاب و قدرت و دانش داشته باشند خود دشمنان عقب‌نشینی می‌کنند و دست به جنایت‌های ناشمار نمی‌زنند.

وی ادامه داد: امام(ره) فرمودند گفتن شعار مرگ بر صدام دعای خیری برای صدام است زیرا اگر صدام بمیرد پرونده جنایت‌های آن کمتر می‌شود بنابراین کشتن ظالم، قصاص در قتل و یا جنگ با مهاجم به عنوان دفاع گر چه به خون‌ریزی بینجامد مانند دوستی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید آنقدر آماده باشیم تا در فکر دشمن انجام جنایت خطور نکند، خاطرنشان کرد: دنیای امروز، دنیای مسابقه علم، تکنیک و صنعت است اما کاش این علم به دست نااهلان، ستمگران و سرمایه‌داران نمی‌افتاد، باید امروز علم به نفع بشر استفاده شود که متأسفانه اینطور نیست و علم در حال حاضر در دست نااهلان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: متأسفانه امروز در کشور و استان بازی‌ها تبدیل به مسائل جدی و مسائل جدی تبدیل به بازی شده است، اعتبارات نیز در کشور در مکان‌های دیگر خرج می‌شود و در جای خود هزینه نمی‌شود که این موضوع یک مشکل بزرگ است./202/880/ب1

ارسال نظرات