۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۶۷۹۳۸
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

هتک حرمت به مقدسات نباید بی پاسخ بماند

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه هتک حرمت به مقدسات نباید بی پاسخ بماند، گفت: نباید به سادگی از عوامل این جلسه ضد فرهنگی گذشت، جامعه روحانیت خواهان اشد مجازات مسؤولان ذیربط است.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به وقایع اخیر در دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز داشت: هتک حرمت به انبیای الهی در دانشگاه رازی نباید بدون پاسخ بماند و با متولیان این امر باید قاطعانه برخورد شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: امروزه دانشگاه ها باید محل امن و آرامشی برای خانواده هایی که چشم انتظار آینده  فرزندان خود هستند باشند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: جامعه ما جامعه ای اسلامی بوده و بر مبنای قرآن، اخلاق و سنت رسول الله (ص) بنا شده است بنابراین برپایی مراسماتی که با ارزشهای اسلام تناسخ دارد به پیکره اسلام خدشه وارد می کند.

این مسؤول اظهار داشت: دانشگاه های ما باید بر اساس اسلام و سنت حرکت کنند تا محل امن و آرامشی برای خانواده‌ها و دانشجویان عزیز ما باشد.

وی ادامه داد: اگر مؤسسه‌ یا دانشگاهی خلاف خط مشی و سیره اسلامی و اخلاقی رفتار کند و آرامش و امنیت خانواده ها را از بین ببرد باید با آنها برخورد شود و نباید به سادگی از عوامل این جلسه ضد فرهنگی گذشت.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب عنوان داشت: جامعه روحانیت با تأسی از اصل وجودی دانشگاه که بر اساس اخلاق پایه ریزی شده و تأسی از نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نسبت به برخورد با مسببان هتک حرمت به دین و اخلاق در دانشگاه رازی خواهان اشد مجازات مسؤولان ذیربط است.

وی در پایان تاکید کرد: هتک حرمت برخی عوامل به ارزشهای اسلام نباید بدون پاسخ باقی بماند بی تفاوتی نسبت به این مسأله سبب می شود که در هر جلسه به راحتی به مقدسات دین مبین اسلام توهین شود./302/857/ب1

ارسال نظرات