۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۶۸۴۰۷
آیت‌الله سلیمانی:

بصیرت، شرط نخست دشمن‌شناسی در جنگ نرم است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای پیروزی در جنگ نرم، قبل از هر چیز به دشمن‌شناسی نیاز داریم و شرط نخست دشمن‌شناسی، بصیرت است زیرا دشمن گاهی در لباس دوست وارد می‌شود.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، امروز 29 آذر در گردهمایی سالانه امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ استان، گفت: امر به معروف و نهی از منكر يكی از فريضه‌های دين مبين اسلام است که متأسفانه با وجود اهمیتی که دارد، به عنوان یک واجب فراموش‌شده شناخته می‌شود.

وی بیان کرد: جامعه‌ای که این فریضه الهی در آن فراموش شده باشد، در مقابل مفاسد آسیب‌پذیر خواهد بود؛ وقتی مردم نسبت به رواج منکرات بی تفاوت باشند، گناه سرتاسر آن جامعه را می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان زاهدان در ادامه با اشاره به اهمیت جنگ نرم، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه یک مسلمان در عصر حاضر، ابتدا شناخت دشمن و سپس بستن راه‌های نفوذ آن در میان امت است.

وی افزود: دشمن‌شناسی نیاز به بصیرت بالایی دارد، چرا که هجمه‌های دنیای استکبار بسیار است، توطئه‌های آنان از طرق مختلف صورت می‌گیرد و گاهی دشمن، در لباس دوست وارد می‌شود.

آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه یکی از وظایف جماعت تبلیغ، شناساندن دشمن به جامعه است، عنوان کرد: جماعت تبلیغ وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند و باید مردم زیر مجموعه خود را نسبت به ترفندهای دشمن آگاه سازند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیاز به بصیرت دارد و یکی از ستون‌های اصلی برای بصیرت افزایی در جامعه، جماعت تبلیغ هستند./202/831/ب1

ارسال نظرات