۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۴۶۸۹۰۵
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد مازندران:

گسترش آمار طلاق زیبنده جامعه اسلامی نیست

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران با اشاره به این که گسترش آمار طلاق زیبنده جامعه اسلامی نیست، گفت: بسیاری از ازدواج ها منجر به طلاق می شود که نباید شاهد چنین آماری باشیم.
پدیده شوم طلاق 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید حسین حسینی کارنامی، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران شب گذشته در جمع مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل آیت الله آملی، اظهار داشت: شهرستان آمل از قدیمی ترین و علمی ترین شهرها است که علمای گرانقدری همچون آیت الله میرزاهاشم آملی به این دیار تعلق دارند.

وی با اشاره به میلاد حضرت محمد(ص)، افزود: پیامبر گرامی اسلام از جایگاه ارزنده و والایی برخوردار هستند که ضرورت دارد سیره نورانی ایشان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: بهره گیری از سیره نورانی این وجود گرانقدر برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای انسان داشته و زمینه ساز سعادت و رستگاری حقیقی می می شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی افزود: قرآن کریم کتاب ارزشمند و گرانقدری است که انسان می تواند بهره گیری والایی از این کتاب نورانی در برنامه های زندگی خود داشته باشد.

وی ادامه داد: قرآن کریم از سوی پیامبر گرامی اسلام برای جامعه بشری معرفی شده است که بهترین الگوهایی رفتاری و سبک زندگی در آن قرار داده شده است که می توانیم استفاده ارزنده ای از آن صورت دهیم.

حجت الاسلام حسینی کارنامی خاطرنشان کرد: سیره پیامبر گرامی اسلام در عرصه های مختلف الگویی برای جامعه بشری است که خوش اخلاقی و برخورد خوب با خانواده از ویژگی های ارزنده این وجود نورانی بوده است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: فرزندان از شیوه رفتاری اعضای خانواده اثرگذاری دارند که نیاز می رود والدین و خانواده دقت و توجه شایسته ای را در این عرصه صورت دهند و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران با بیان این که ضرورت دارد نسل جوان جامعه سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام را چراغ راه خود قرار داده و از آن بهره گیری شایسته ای داشته باشند، گفت: نیاز است جوان امروز سیره نورانی پیامبر اکرم را سرلوحه امور خود قرار دهد.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با اشاره به این که گسترش آمار طلاق زیبنده جامعه اسلامی نیست، گفت: بسیاری از ازدواج ها منجر به طلاق می شود که نباید شاهد چنین آماری باشیم.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران بر ضرورت برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاهها اشاره کرد و بیان داشت: زوج های دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی جهت شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی که در مشهد مقدس صورت می گیرد اعزام می شوند.

حجت الاسلام حسینی کارنامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری برنامه های فرهنگی استقبال می کند و تلاش ما در این راستا است تا بتوانیم چنین فعالیت های ارزنده ای را صورت دهیم که می تواند دستاوردهای خوبی داشته باشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات