۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۶۹۴۶۱
امام جمعه لاله جین:

پرداختن به مسائل حزبی دولت را از وظیفه و شعار اصلی خود دور کرده است

حجت الاسلام سیفی گفت: متاسفانه پرداختن به مسائل سیاسی، حزبی و تشکیلاتی دولت را از وظیفه و شعار اصلی خود که اعتدال، اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی است باز داشته است.
سیفی لالجین

حجت الاسلام محمدتقی سیفی امام جمعه لاله جین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در رابطه با تلاش دشمنان در ناکارآمد معرفی کردن نظام اسلامی، اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند نهال نظام اسلامی ما سالهاست که فقط با خون پاک شهدا آبیاری می شود و اکنون درختی شده که از سایه اش ملت های آزادی خواه فراوانی بهره می برند.

وی با اشاره به راه های مقابله با این تفکر خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با این تفکر برخی مبنی بر ناکارآمدی نظام اسلامی تبعیت از رهبری و ولایت پذیری است.

امام جمعه لاله جین با اشاره به سابقه تاریخی در زمان تحریم تنباکو و نقش علما و مجتهدین در مقابله با استعمار و استکبار ابراز داشت: دشمن با شناسایی مرکز فکری اسلام که همان علما، مجتهدان و نخبگان اسلام است درصدد ضربه زدن به این مرکز هستند.

وی با اشاره به ناتوانی و ضعف مسؤولان در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی افزود: متاسفانه پرداختن به مسائل سیاسی، حزبی و تشکیلاتی دولت را از وظیفه و شعار اصلی خود که اعتدال، اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی است باز داشته است.

حجت الاسلام سیفی با اشاره به مسأله برجام و دستاوردهای آن گفت: دستاوردهایی که انتظار می رفت در پسابرجام دستگیرمان شود محقق نشد و در اصطلاح در جا زدیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در جایی که اقتصاد کشورهای دنیا در چند سال اخیر با رکود مواجه شده اند تنها اقتصاد بر پایه تعلیمات اسلام است که می تواند راه گشای اقتصاد کشورمان باشد.

امام جمعه لاله جین با اشاره به لزوم داشتن حکومتی بر پایه دین مبین اسلام در غالب نظام اسلامی ابراز داشت: دشمنان باید بدانند پیوند بین حکومت اسلامی و ملت در ایران پیوندی ناگسستنی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علما و نخبگان بایستی با تبیین اقتصاد اسلامی و ارائه راهکارهای عملی جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور گامهای مهمی بردارند./302/979/ب1

ارسال نظرات