۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۷۰۴۰۲
استاد حوزه و دانشگاه:

بصیرت نیاز ضروری شرایط امروز است

حجت الاسلام نجف پور با تأکید بر افزایش بصیرت و هوشیاری مردم، گفت: در شرایط امروز بیش از گذشته نیازمند بصیرت و هوشیاری ملت هستیم، دشمن تهاجم فرهنگی و نرم خود را علیه ایران و انقلاب گسترش داده است و مردم باید هوشیارتر عمل کنند.
9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد نجف پور مسؤول سابق بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی در ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی سپاه ولایت تبریز در حسینیه ولایت، ۹ دی را حاصل بصیرت و عمق نگری ملت ایران دانست و اظهار داشت: نقش مردم در خلق اين حماسه بی بدیل بود.

وی با بیان اینکه مردم كشور در حماسه نهم دی، نشان دادند كه دشمن و دشمنان داخلي و خارجي را به خوبی مي شناسند، ابراز داشت: مردم ایران اسلام نشان دادند که‌ برخلاف بسیاری از خواص از بصيرت بالايي برخوردار هستند و هیچ گاه از ولایت و انقلاب عقب نشینی نخواهند داشت.

مسؤول سابق بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی با اشاره به فرمايش امام علي(ع) که می فرماید اگر بصیرت نباشد دید چشم سودی برای انسان نخواهد داشت، گفت: اگر انسان بصیرت نداشته باشد ولی بهترین امکانات را در دست داشته باشد دچار انحراف و خطا خواهد شد و از مسیر دور خواهد شد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ را توطئه دشمنان کشور برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در این آزمون بزرگ بسیاری با سکوت خود مردود شدند، جایگاه بصیرت در این برهه های حساس مشخص می شود که عده ای در فضای غبار آلود نمی توانند حق را از باطل تشخیص دهند و دچار انحراف می شوند.

حجت الاسلام نجف پور بصیرت را قطب نمای حرکت برای انسان عنوان و تصریح کرد: این درایت و هوشیاری رهبر انقلاب بود که در برابر توطئه های بزرگ استکبار ایستاد و اجازه نداد تا دشمن به خواسته های شوم خود دست پیدا کند، بصیرت و عمق نگرش رهبر انقلاب دشمنان را نا کام گذاشت.

وی با بیان اینکه اگر رهبر داهیانه ایشان نبود بی شکل کشور دچار مشکل می شد، تصریح کرد: فتنه ۸۸ اگر مدیریت می شد کشور متوجه خسارات جبران ناپذير مي شد و آسیب های زیادی را به دنبال داشت، انقلاب اسلامی ایران بر محور ولایت و مردم استوار است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر افزایش بصیرت و هوشیاری مردم، ابراز داشت: در شرایط امروز بیش از گذشته نیازمند بصیرت و هوشیاری ملت هستیم، دشمن تهاجم فرهنگی و نرم خود را علیه ایران و انقلاب گسترش داده است و مردم باید هوشیارتر عمل کنند./۸۵۴/202/ب3

ارسال نظرات