۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۷۰۴۹۲
مدیر حوزه علمیه صالحیه قزوین:

فتنه 88 بوی خیانت های آمریکا و انگلیس را می‌دهد

حجت الاسلام مهرآرا گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در راه اندازی فتنه و آشوب در سال 88 در ایران داشتند که با توجه به باهوشیاری و بیداری مردم و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری این تلاش‌های دشمان را ناکام گذاشتند.
حجت الاسلام اسدالله مهرآرا حجت الاسلام اسدالله مهرآرا

حجت الاسلام اسدالله مهرآرا مدیر حوزه علمیه صالحیه استان قزوین در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با موضوع حماسه 9دی و با اشاره به گرامیداشت حماسه 9دی گفت: با رقم خوردن حماسه 9دی در تاریخ ملت ایران موجب شد تا مسؤولان باری دیگر به فتنه‌ها و نقشه های شوم دشمنان اشاره و یادآوری کنند که حتی حماسه 9دی در روز عاشورای حسینی به نحوی اتفاق افتاد که تمام خسارات و دشمنی ها را به ملت همیشه آماده و حاضر در میدان نبرد حق علیه باطل ربط دهند.

فتنه 88 بوی خیانتهای آمریکا و انگلیس را می‌دهد

حجت الاسلام مهرآرا با اشاره به تأثیر حماسه 9دی بر سرنوشت نظام اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در راه اندازی فتنه و آشوب در سال 88 در ایران داشتند که با توجه به باهوشیاری و بیداری مردم و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری این تلاش‌های دشمان را ناکام گذاشتند.

وی در ادامه به نقش فتنه 88 اشاره و بیان کرد: دشمنان هر روز با افزایش این تحریم ها علیه کشور ما دنبال ایجاد روزنه ای برای نفوذ در داخل کشور از طریق همین  تحریم ها هستند که با موافقت بعضی از مسؤولین جهت ارتباط دوستانه و مذاکره رو به رو شده‌اند.

استاد حوزه با اشاره به نقش فتنه 88 در تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: بیشتر شدن تحریم‌های دشمنان بر علیه نظام جهموری اسلامی ایران پس از شکست دشمنان در فتنه 88 علیه کشور ما بیشتر اعمال شده است.

ملت ایران همیشه در صحنه‌ها حضور داشته‌اند

وی در ادامه اضافه کرد: ملت ایران همیشه بیدار و در صحنه‌ها با شکوه و عزت حضور به هم رساندند که در فتنه 88 یکی از نشانه‌های اتحاد و انسجام مردم غیور و مسلمان ایران بود که در برابر نفوذ دشمنان بر علیه کشور ایران ایجاد شده بود و مردم با حضور، اتحاد و هم‌بستگی خود، سرکوب دشمنان را خنثی کردند.

مدیر حوزه علمیه صالحیه استان قزوین با اشاره به اهمیت این نکته که 9دی روز بیدار شدن ملت ایران است، تصریح کرد: ملت شریف ایران همیشه بیدار و در صحنه‌های جهادی با ایمان و اقتدار حضور داشته‌اند و با تلنگری که ملت ایران به فتنه گران و دشمنانی که قصد تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را در ذهن خود دارند زدند.

وی در پایان گفت: با این حرکت آگاهانه و بیداری مردم که در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری  آرمان های انقلاب و وخون پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس که برای حفظ این مرز بوم جان فشانی کردند تا نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه و در هر نقطه از جهان با صلابت به دشمنان بفهماند که اجازه دخالت بیگانگان به مسائل داخلی کشور را نخواهد داد./853/302/ب3

ارسال نظرات