۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۷۴۰۷۴
معاون قرآنی ارشاد زنجان خبر داد؛

ارسال 550 اثر به جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به روزهای پایانی فرصت ارسال مقالات به جشنواره شکوه شکیبایی، گفت: تاکنون ٥٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان ارسال شده است.
همایش بزرگ شکوه شکیبایی

ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به بخش های مختلف اجرایی جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان، اظهار داشت: سومین جشنواره ملی شکوه شکیبایی در چهار بخش مقاله نویسی فارسی، شعر، داستان و دل نوشته فارسی و ترکی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به محورهای اعلام شده برای تألیف مقالات، تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را در محورهای ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت زینب(س)، جنبه های عرفانی حضرت زینب(س)، نقش و جایگاه اجتماعی حضرت زینب(س)، نگاه زیبا شناختی حضرت زینب(س)، بصیرت، شجاعت و ظلم ستیزی حضرت زینب(س) و مدیریت جهادی و مسؤولیت پذیری حضرت زینب(س) ارسال کنند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به روزهای پایانی فرصت ارسال مقالات به جشنواره شکوه شکیبایی، افزود: تاکنون ٥٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شکوه شکیبایی ارسال شده است که پس از داوری آثار، از آثار برگزیده در مراسم اختتامیه که ٦ و ٧ بهمن برگزار می شود، تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی و  قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در پایان با اشاره به برگزاری این جشنواره در سنوات گذشته، خاطر نشان کرد: سال گذشته ٢٠٠ اثر به دبیرخانه این همایش در زنجان ارسال شده بود و امسال نیز در مجموع از ٣٠ نفر به عنوان نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد. /949/302/ب3

ارسال نظرات