۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۶۷۸۴
به مدت 10 شب در ایام الله دهه فجر؛

مراسم «شب قدر انقلاب اسلامی» در همدان برگزار می‌شود

مسؤول دفتر امام جمعه همدان گفت: برنامه شاخص « ۱۰ شب، ۱۰ مسجد و ۱۰ سخنران» با عنوان "شب قدر انقلاب اسلام" و با حضور سخنرانان برجسته کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر در همدان برگزار می‌شود.
نقوی

حجت‌الاسلام ناصر نقوی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در همدان اظهار داشت: سلسله سخنرانی‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به مدت 10 شب برای سومین سال متمادی در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر از بهترین فرصت ها برای تبیین معارف اسلامی است، عنوان کرد: این برنامه شاخص با جنسی متفاوت از دیگر برنامه‌های دهه فجر مثل جشن‌ها، برنامه‌های اقتصادی و غیره در همدان برگزار می‌شود.

مسؤول دفتر امام جمعه همدان عنوان کرد: حسین انواری رییس اسبق کمیته امداد کشور و از ذخایر فرهنگی انقلاب، حجت الاسلام مهدوی ارفع از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی از خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی از خطبای برجسته، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار نظامی از چهره های موثر در عرصه ملی از سخنرانان این ده شب در همدان هستند.

حجت الاسلام نقوی گفت: در این برنامه به دنبال مباحث ریشه‌ای تر با هدف تبیین انقلاب اسلامی بودیم که سخنرانان برجسته به تبیین مباحث فکری انقلاب برای اقشار مختلف مردم می‌پردازند.

وی افزود: این برنامه در 10 مسجد سطح شهر همدان برگزار می‌شود که مسجد شهرک مدرس، مسجد شهرک شهید بهشتی و مسجد میرزا تقی از جمله مساجد پیش‌بینی شده‌اند، ضمن اینکه پس از سخنرانی در مساجد نیز سخنرانان بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر نماینده ولی فقیه حضور می‌یابند.

حجت الاسلام نقوی اظهار داشت: نخستین شب سلسله سخنرانی با حضور اقشار خاص در دفتر نماینده ولی فقیه استان از شب 12 بهمن آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

گفتنی است همه ساله برنامه بصیرتی دهه فجر انقلاب از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در دفتر نماینده ولی فقیه در ضلع شرقی میدان پروانه ها برگزار می شود./302/979/ب1

ارسال نظرات