۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۷۶۹۱۹
آیت الله علما:

ارزشهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

آیت الله علما با اشاره به اینکه ارزشهای انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود، گفت: این ارزشها نباید به فراموشی سپرده شوند بلکه باید این میراث گرانقدر به نسلهای بعد منتقل شده و روز به روز بالنده تر در جهان گسترش پیدا کند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری دهه فجر استان که با حضور امام جمعه اهل سنت و برخی از مسؤولان استانی برگزار شد، ابراز داشت: اثرات انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش بوده و افکار فراوانی را به سوی خود جذب کرده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: غربی ها به گسترش دین مبین اسلام در جهان معترف هستند و روز به روز بر خیل مشتاقان این دین آسمانی افزوده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز باید دستاوردهای این انقلاب ارزشمند در کشور حفظ شده و این اثرات را به سراسر جهان نشر دهند.

آیت الله علما تأکید کرد: نشر و گسترش میراث امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به همت و جدیت ما بستگی دارد، بنابراین باید مسؤولان و مردم در جهت توسعه ارزشهای انقلاب کوشا و ساعی باشند.

وی در ادامه بیان داشت: این ارزشها نباید به فراموشی سپرده شوند بلکه باید این میراث گرانقدر به نسلهای بعد منتقل شده و روز به روز بالنده تر در جهان گسترش پیدا کند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: نسل آینده با آشنایی بیشتر و بهتر با دستاوردهای انقلاب، حافظان خوبی برای این انقلاب ارزشمند خواهند بود و این ارزشهای دینی سینه به سینه به آیندگان منتقل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خواستار اجرای برنامه های متناسب با ارزشهای انقلابی شد و بیان داشت: باید این ارزشها به خوبی برای نسل جوان تبیین شود./857/202/ب2

ارسال نظرات