۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۹۰۴
مسؤول رسیدگی به امور مساجد پاکدشت؛

مساجد پايگاه هاي انقلاب اسلامي هستند

مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان پاکدشت در جشن انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه مساجد پايگاه هاي انقلاب اسلامي هستند، گفت: امام(ره) نهضت انقلاب را به طور شبكه‌اي از سال1342 و از مساجد آغاز كرد.
حجت الاسلام محمد حسيني امور مساجد انقلاب پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، جشن انقلاب اسلامي با حضور جمعي از خانواده هاي معظم شهداي مدافع حرم و دفاع مقدس و مسؤولان شهرستان پاكدشت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اين شهرستان، شامگاه امروز كه با عنوان «انقلاب اسلامي،‌ مردم سالاري ديني، مشاركت اجتماعي، عدالت و پيشرفت» نامگذاري شده است، برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسینی، مسؤول رسیدگی به امور مساجد شهرستان پاکدشت در اين جشن با بیان اينكه خدا را شاكر هستيم در زماني زندگي مي كنيم كه حاكميت الهي حكمفرما است، گفت: امروز ولايت فقيهي در رأس حكومت است كه دنباله رو راه رسول الله است.

وي با اشاره به گفته امام(ره) در سال 1342 مبني بر اينكه شاه بايد كشور را ترك كند، افزود: بعضي ها كه به حقانيت سخنان امام(ره) باور نداشتند؛ مي‌گفتند «خميني فكر مي‌كند كه شاه زيرسيگاري است كه به راحتي وي را از اينجا به جاي ديگر بگذاريم».

حجت الاسلام حسيني با بيان اينكه در مخيله خيلي ها نمي‌گنجيد كه اين سخنان امام(ره) عملي شود، اما از آنجا كه كار براي خدا بود، شاه رفت، حكومت طاغوت سرنگون شد و امام(ره) با انقلاب اسلامي معجزه قرن را رقم زد.

امام مبتكر كار شبكه اي بود

وي با اشاره به اينكه مساجد پايگاه هاي انقلاب اسلامي هستند، تصريح كرد: اين اتفاق بزرگ از پايگاه هاي مساجد و از سوی امام خمینی(ره) رخ داد.

مسؤول رسیدگی به امور مساجد شهرستان پاکدشت با يادآوري اينكه امروز عده‌اي خواهان اجراي كار شبكه اي هستند و خود را مبتكر آن مي دانند، ابراز كرد: امام(ره) كار شبكه‌اي را از سال 1342 و از مساجد آغاز كرد.

وي خواهان انس هر چه بيشتر جوانان با مساجد شد و شهدا را از جواناني دانست كه دلداده به مسجد بودند.

حجت الاسلام حسيني با ابراز اينكه از مساجد نبايد غافل شد، گفت: هر چه داريم از مساجد است، بايد نسبت به مسجد توجه بيشتري داشت، مساجد نقش بسزايي در اعتلاي حكومت ديني دارند.

وي در پايان بیان داشت: هر از چند گاهي اخبار تلخي در جامعه رخ مي دهد كه عواملي سبب آن مي شوند كه مسجدي نبودند و يا روحيات مسجدي نداشتند.

گفتني است در ابتداي اين مراسم گروه سرود نسيم ولايت به اجراي سرود پرداخت.

همچنين برگزاري مسابقه فرهنگي و اهداي جوايز از ديگر برنامه هاي اين جشن بود./804/202/ب2

ارسال نظرات