۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۷۷۹۱۲
امام جمعه اسلام آباد غرب:

امام خمینی مجتهدی فقیه و مفسری نمونه بود

امام جمعه اسلام آباد غرب در جمع طلاب و روحانیان خواهر این شهرستان، گفت: امام خمینی(ره) علاوه بر اینکه مجتهدی فقیه بود بلکه عارف و مفسری نمونه و مرد عمل و جهاد بود.
امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شامگاه امروز محفل انس با قرآن کریم طلاب و روحانیان حوزه علمیه خواهران شهرستان اسلام آباد غرب با حضور امام جمعه این شهرستان در محل حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، ابراز داشت: انقلاب اسلامی حاصل ایثار، شهادت و مجاهدت مردانی بزرگ و انقلابی بود که در رأس آنها امام خمینی(ره) قرار داشت.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: اگر ظهور امام زمان(عج) را انقلاب اصلی دانسته و انقلاب اسلامی را زمینه ظهور بدانیم نباید خود را به خواب غفلت بزنیم.

وی در ادامه افزود: قطعأ بی بصیرتی و غفلت از وقایع، انسان را به گمراهی می کشاند و این امر همچون زمانی است که پس از ظهور امام زمان(عج) در بین الطلوعین باشیم.

این مسؤول با تشریح شخصیت والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) علاوه بر اینکه مجتهدی فقیه بود بلکه عارف و مفسری نمونه و مرد عمل و جهاد بود.

حجت الاسلام محمدی پور یادآور شد: شهدا با ایثار و شهادت در مسیر انقلاب به نظام و اسلام عظمتی دوچندان بخشیدند، بنابراین باید قدردان زحمات این مردان آسمانی بود و راه و مکتب شهدا را تداوم بخشید.

استاد حوزه علمیه در پایان تأکید کرد: حفظ بصیرت و تقوای الهی همچون سدی عظیم و مستحکم در برابر دشمنان انقلاب و اسلام است که باید با اقتدا به سیره ائمه اطهار(ع) در مسیر الهی در جهت حفظ ارزش های شریعت الهی گام برداشت.

لازم به ذکر است، در این مراسم بیژن خدادایان فرمانده سپاه اسلام آباد غرب و حجت الاسلام احدالله جهانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان نیز حضور داشتند./857/203/ب2

ارسال نظرات