۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۹۳۷
رییس قرارگاه خاتم الاوصیاء:

حضور در عرصه فرهنگ نیازمند عزم جدی است

رییس قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: اگر در جایی شک داریم باید یک بازنگری به اصول اعتقادی خود داشته باشیم چرا که حضور در زمینه فرهنگ جامعه نیازمند عزم و یقین استوار دارد.
حاج حسین یکتا حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حسین یکتا، رییس قرارگاه  خاتم الاوصیاء بعد از نماز صبح امروز در مدرسه سفیران هدایت همدان با اشاره به جایگاه فرهنگ در جامعه، اظهار داشت: طلاب و فضلا باید در زمینه جنگ نرم ورود داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این نسل عطش دار به انقلاب اسلامی باید از دست روحانیت سیراب شوند و اگر این گونه نشود از دست دیگران سیراب خواهند شد.

یکتا تصریح کرد: طلبه ای که بخوابد طلبه نیست و باید از فرط خستگی بر روی زمین بیفتد متأسفانه یک قرارگاه فرهنگی درست و درمان در استان همدان وجود ندارد و در اولیات در برخی موارد درجا زده ایم.

وی افزود: یکی از ضروریان امروز جامعه این است که در فضای فرهنگی جامعه، افراد انقلابی ورود نکرده اند و در جایی که باید ورود داشته باشیم ورود نکرده ایم.

رییس قرارگاه  خاتم الاوصیاء گفت: اگر در جایی شک داریم باید یک بازنگری به اصول اعتقادی خود داشته باشیم چرا که حضور در زمینه فرهنگ جامعه نیازمند عزم و یقین استوار دارد.

وی ابراز داشت: امروز در شرایط خاصی هستیم و باید حوزه های علمیه در این زمینه ورود کنند و باید دانست که تز و آنتی تز تداوم انقلاب از حوزه های علمیه برخواسته می شود.

یکتا افزود: امروز گروه های تبلیغی در کشور در پی ترویج برخی انحرافات هستند که نیازمند توجه جدی در این زمینه هستیم و الا در آینده با مشکل مواجه خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: بسیاری از دختران و پسران به دلیل نبود فضای مناسب در حال خفه شدن هستند و دو تن از رییس جمهورهای بزرگ جهان در برابر جمهوری اسلامی دست یاری دراز کرده اند و امروز جهان نیازمند ورود جدی افراد فرهنگی است ولی متاسفانه افراد کارآزموده در این زمینه بسیار محدود هستند.

یکتا گفت: زمان همه را له خواهد کرد و شهید تنها کسی است که همگان را دور زده است و باید مأموریت را از ارباب دریافت کرد چرا که خود ارباب محبت و مودت را با ماموریت به انسان ارزانی می کند.

وی ادامه داد: باید قرارگاه فرهنگی در محلات ایجاد شود و نمی شود که رهبری اعلام جنگ نرم کند و همه منتظر هجوم دشمن باشند و باید امروز افراد انقلابی انقطاعی باشند.

رییس قرار گاه  خاتم الاوصیاء گفت: حکمت خلقت ما در این عصر انقلاب اسلامی است و انسان باید ببیند که حکمت وجودش چیست و باید از طریق انقلاب اسلامی به سوی منبع فیاض عالم حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: باید نقش خود را با انقلابی که امام می فرماید که تمام مسؤولان عالم خود رابرای ملاقات با امام زمان مشخص کنند، مشخص کنیم و باید دید چند نفر از دغدغه مشکلات فرهنگی بی قرار شده اند.

یکتا در پایان گفت: امروز مشکلات فرهنگی نیازمند برنامه دقیق است چرا که دشمن به طور دقیق در حال نقشه کشیدن برای نابودی انقلاب است باید دید که ما تا چه اندازه با برنامه حرکت حرکده ایم./979/202/ب2

 

 

ارسال نظرات