۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۸۲۵۵۶
مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

ملت‌ ایران مدیون مدافعان حرم اهل بیت است

محمدپور گفت: تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری در کنار مجاهدت مدافعان حرم توطئه‌های دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران را خنثی کرده است.
محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید اکبری یکی از شهدای مدافع حرم استان در تبریز اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی این نهضت به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند، اما وقتی با ترفندهای مختلف نتوانستند به مقصودشان دست یابند، داعش را به وجود آورند.
وی با بیان این‌که ملت‌ ایران مدیون مدافعان حرم اهل بیت است، خاطرنشان کرد: مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم باید بر خود ببالند که نزد اهل بیت و خداوند متعال مقام والایی دارند؛ به یقین اگر جانفشانی فرزندان ملت در عراق و سوریه نبود، امروز باید در داخل مرزهای کشور با گروه‌های تروریستی و تکفیری مقابله می کردیم.
محمدپور با اشاره به این‌که تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری در کنار مجاهدت مدافعان حرم توطئه‌های دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران را خنثی کرده است، افزود: جهان غرب، رژیم صهیونیستی و شیوخ مرتجع عربی منطقه در همه این‌ سال‌ها تلاش کردند تا جبهه مقاومت اسلامی را ساقط کنند تا در نهایت بتوانند با فشار بر جمهوری اسلامی ایران به اهداف شوم خود برسند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اگر تدبیر ایران و حضور موثر رزمندگان مدافع حرم و البته جبهه مقاومت اسلامی نبود، امروز وضعیت به گونه‌ای دیگر رقم خورده بود؛ به برکت خون شهداست که بسیار قدرتمندتر از گذشته در صحنه هستیم و باید باور کنیم که خون شهیدان عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که ملت ایران که دنباله‌رو نهضت عاشورا و مدافع حریم ولایت هستند، گفت: پیام ملت ایران به دنیا این است که پای ارزش‌ها و اسلام و ولایت و امامت تا پای جان ایستاده است؛ دشمن با مشاهده استقامت خانواده های شهدا بداند که ملت ایران مدافع حقیقی حرم ائمه اطهار(ع) در عراق و سوریه است و برای دفاع از حریم ولایت از جان می گذرد.
محمدپور روحیه بلند خانواده‌های شهدای مدافع حرم را نشأت گرفته از مکتب عاشورایی ملت ایران دانست و ادامه داد: ‌این همان ولایت‌پذیری است و ملتی که تابع ولایت باشد تا پای جان جهت دفاع از حریم ولایت ایستادگی می‌کند. امروز نه تنها ملت ایران بلکه امت‌های اسلامی با همین روحیه در سوریه و عراق مشغول دفاع از حریم ولایت هستند.
وی انقلاب اسلامی را ‌زیربنای تفکر عاشورایی در امت‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: آنچه مسلم است؛ خون شهدای مدافع حرم آینده انقلاب اسلامی ایران را تضمین خواهد کرد، دشمنان ملت ایران بدانند که شهدای مدافع حرم شاگرد مکتب امام حسین(ع) هستند و الگوی تمام جامعه‌های اسلامی به حساب می‌آیند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در پایان وحدت مسلمانان جهان اسلام را رمز نابودی کفر و استکبار دانست و گفت: امروز جهان اسلام باید یکپارچه در برابر توطئه های دشمنان بایستد و با برقراری وحدت و بصیرت بیشتر و همچنین پایداری و استقامت، حیات رژیم اسرایل را به نقطه پایان برساند./935/202/ب1

 

ارسال نظرات