۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۸۴۰۷۳

پنجمین جلسه توجیهی مبلغان مجازی در قم برگزار شد

پنجمین نشست توجیهی مبلغان مجازی جدید الورود به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
نشست مبلغان مجازی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پنجمین نشست توجیهی مبلغان مجازی جدید الورود این اداره با هدف آشنایی با فعالیت های اداره تبلیغ مجازی و شیوه های تبلیغ در فضای مجازی در محل ساختمان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
این نشست با حضور چهل نفر از طلاب جدید الورود که در سال جاری به عنوان مبلغ نوین، تشکیل پرونده داده بودند برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام رحیمی مسؤول واحد جذب و پذیرش تبلیغ نوین، توضیحاتی را در رابطه با اداره کل تبلیغ نوین و بخش های ساماندهی شده برای تبلیغ نوین ارائه کرد و سپس نسبت به ضرورت کار به شیوه گروهی و اهمیت تشکیل گروه های تبلیغی مطالبی را بیان داشت.
در ادامه حجت الاسلام کرفی مسؤول واحد ارتقاء مهارت و عملکرد تبلیغ نوین برنامه های آموزشی این مجموعه را برای طلاب محترم بیان کرد و شیوه های نوین آموزش غیر حضوری را توضیح داد و همچنین در مورد نرم افزارهای آموزش آنلاین مطالبی را ارائه کرد.
در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین ملکی مدیر اداره تبلیغ مجازی در موضوع فعالیت های این اداره و حمایت های مادی و معنوی که از تولیدات مبلغان نوین در فضای مجازی، از سوی این اداره انجام می شود توضیحاتی را ارائه داد./872/د102/ی

ارسال نظرات