۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۴۸۵۸۸۸
سردار سنایی راد:

دشمن به دنبال ایجاد تردید در نگاه بصیرتی مردم است

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور گفت: متاسفانه جای دوست و دشمن در حال عوض شدن است و دشمن سعی دارد تردید در نگاه بصیرتی مردم به وجود آورد.
سردار سنایی راد

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور در نهضت روشنگری شهرستان بشرویه اظهار داشت: شاخص ما به خصوص فعالان سیاسی و بسیجیان برای انجام هرگونه فعالیت سخنان مقام معظم رهبری است.

وی افزود: اگر بخواهیم به اسلام ناب محمدی(ص) دست یابیم بایستی به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرادهیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور ادامه داد: مدافعان حرم قریب به 2 هزار کیلومتر آنطرف تر برای دفاع از مردم مظلوم تلاش می‌کنند و این یعنی اصل نظام و اسلام را درک کرده‌اند.

سردار سنایی راد بیان کرد: در حال حاضر در حال جنگ با دشمن هستیم که کشته، زخمی و حتی جانبازهای بسیاری داده که بداخلاقی های جامعه نشان این جنگ است.

وی با بیان اینکه عام کشور شرایط فرهنگی آنها شایسته این نظام نیست، گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی، تورم، رکود، بیکاری، کاهش قدرت خرید مردم و آمار فرهنگی، طلاق، فسادهای اخلاقی و... نشان دهنده این است که جنگ امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور  بیان کرد: پس از پایان جنگ سخت و هشت سال دفاع مقدس، دشمن امروزه به سمت فرهنگ ما آمده است و به وجود آمدن شرایط فعلی به این دلیل است که ما برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس خیلی کار نکرده‌ایم.

سردار سنایی راد گفت: در چندسال اخیر دشمن جنگ اقتصادی را در پیش گرفته و اکنون برای افراد مشکل تامین معاش فراهم آورده که شاید پای افراد در دفاع از چارچوب نظام بلغزد.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دو بعد فرهنگی و اقتصادی را شامل می‌شود، افزود: گویا شرایط امروز به گونه ای رقم می‌خورد که باید از شرایط اقتصادی بد و مشکلات فرهنگی نامناسب عبور کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور اظهار داشت: در زمان جنگ مردم با بصیرت برای مقابل با دشمنان رفتند لذا امروز باید روحیه بسیجی در بین عام دوباره زنده شود.

سردار سنایی راد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: امروز کلید واژه اساسی سخنان مقام معظم رهبری انقلابی گری و انقلابی ماندن است.

وی افزود: متاسفانه دشمنان داخلی سعی دارند در اذهان جوانان تلقین کنند که مشکلات کشور قابل حل نیست و ما هیچ جایگاهی نداریم اما تاکید مقام معظم رهبری بر این است که ظرفیت‌ها را ببینیم چراکه تمام آنها را با روحیه بسیجی و جهادی به دست آورده‌ایم.

 معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و فرهنگی کم نیست، گفت: در شرایط انتخابات پیش رو به دلیل همراه بودن انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بایستی با مدیریت این امر را به خوبی دنبال کنیم.

سردار سنایی راد خواستار تقویت اتحاد و انسجام با روحیه بسیجی در بین عموم شد و گفت: از این طریق می‌توان مشکلات جامعه را حل کنیم.

وی افزود: اگر باورکنیم مسائل اقتصادی یک جنگ تمام عیار است برای مقابله با این شرایط با لوازم دقیق تری می‌رویم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه یکی دیگر از شاخصه های ما باید دشمن شناسی در داخل و خارج کشور باشد، گفت: متاسفانه جای دوست و دشمن در حال عوض شدن است و دشمن سعی دارد تردید در نگاه بصیرتی مردم به وجود آورد.

سردار سنایی راد گفت: گزینه نظامی از ذهن دشمن نرفته و سیبل آنها سپاه شده است و از برگزاری اردوهای راهیان نور هراس دارند.

وی افزود: نگرانی ما این است که عده ای با تفکر و اندیشه لجبازی و جنگ و عده ای با بیان گفتگو به دنبال اخذ رای در انتخابات هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور گفت: در انتخابات پیش رو بایستی با هوشیاری و نگاه دقیق به درون و بیرون، بهترین انتخاب را داشته باشیم./880/102/ب1

 

ارسال نظرات