۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۸۶۵۳۱
امام جمعه همدان:

برخی برای انجام مسؤولیت خود هیچ دغدغه ای ندارند

امام جمعه همدان گفت: در بسیاری از زمینه ها دچار کمکاری هستیم و دغدغه ای برای انجام کار نداریم و این در حالی است که در گزارشی که از قرارگاه خاتم الانبیا آمده مشخص است که فضای کار بسیار موجود است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به گسترش بی رویه فضای مجازی در کشور اظهار داشت: والدین باید با تمام توان از انحرافات فرزندان خود به ویژه در فضای مجازی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به جایگاه کمک به همنوعان در اسلام ابراز داشت: جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان برگزار می شود که شرکت و تقویت آن امری ضروری است و باید در آستانه سال جدید همه افراد از نعمات خداوند بهره مند باشند.

امام جمعه همدان با اشاره به لزوم پرهیز از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال گفت: مواد منفجره و محترقه افزون بر آزار رساندن به دیگران؛ در نظم عمومی ایجاد اختلال می کند و باید این مساله از جهت عقلانیت و منطقی بررسی شود.

وی در ادامه با بیان این که آلودگی هوا امری است که در کشور به آن دچار شده ایم گفت: استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین مشکلات فروانی را در محیظ زیست ایجاد کرده است و باید برای آن چاره ای اندیشید.

رییس شورای حوزه علمیه همدان به کاشت نهال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رفتار رهبر معظم انقلاب الگویی برای همگان است و باید با توجه به فرمایشات ایشان در کاشت و نگهداری از فضای سبز و محیط زیست همت کنیم.

وی با اشاره به فرار رسیدن سال نو و ایام نوروز گفت: یکی از مهمترین ویژگی های عید نوروز، رفت و آمد و انجام صله رحم است که در روایات به آن توصیه فراوانی شده است و باید دانست که صله رحم سبب طولانی شدن عمر انسان است.

امام جمعه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: در بسیاری از زمینه ها دچار کمکاری هستیم و دغدغه ای برای انجام کار نداریم و این در حالی است که در گزارشی که از قرارگاه خاتم الانبیا آمده است مشخص است که فضای کار بسیار موجود است.

وی با اشاره به یاوه گویی های نتانیاهو اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل در حالی ایران را تروریست معرفی می کنند که خود حامی تروریست هستند و باید بدانند که مکتب شیعه هرگز اجازه عرض اندام به اسرائیل را نمی دهد./201/979/ب1

ارسال نظرات