۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۴۹۰۴۶۵
مسؤول پژوهشی مرکز نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی مطرح کرد؛

برگزاری ۵۷ نشست علمی در مدارس علمیه خراسان جنوبی

مسؤول پژوهشی مرکز نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته حدود 57 نشست علمی در حوزه های مختلف اعتقادی، علمی و ادبیات عرب در مدارس استان برگزار شده است.
حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام مجتبی شیدایی، مسؤول پژوهشی مرکز نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در سال گذشته حدود 57 نشست علمی در حوزه های مختلف اعتقادی، علمی و ادبیات عرب در مدارس استان برگزار شده است.

وی گفت: همچنین در سال گذشته جشنواره های پژوهشی حوزه علمیه در استان برگزار شد که حدود 33 اثر به این جشنواره ها ارسال شد.

مسؤول پژوهشی مرکز نمایندگی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه نشریه استانی حوزه علمیه از چند سال گذشته در خراسان جنوبی آغاز به کار کرده که تاکنون بیش از 10 شماره تولید و چاپ شده است، افزود: در این نشریه دغدغه هایی که نسبت به تحول در حوزه علمیه وجود دارد مدنظر قرار گرفته است.

حجت الاسلام شیدایی از فعالیت 13 مسؤول پژوهش مستقل در مدارس خواهر و برادر خبر داد و تصریح کرد: در بیش از نیمی مدارس برادران و خواهران نرم افزار طبقه بندی تهیه شده است.

صحراگرد، مسؤول واحد خواهران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان جنوبی نیز در این دیدار از فعالیت 7 مدرسه علمیه خواهر در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: 365 طلبه خواهر به صورت حضوری در استان و 92 طلبه در سطح 2 و 3 در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل هستند.

مسؤول واحد خواهران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر 535 نفر برای ورودی سال آینده مدارس علمیه خواهران ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است./203/880/ب1

ارسال نظرات