۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۹۱۹۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ارتش مظهر اقتدار و امنیت کشور است

نماینده ولی فقیه در لرستان ارتش را مظهر اقتدار و امنیت کشور دانست و گفت: مهم ترین ویژگی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ولایت پذیری و توکل بر خدا است که موجب موفقیت آنان در عرصه های گوناگون است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، عصر  امروز در دیدار با فرماندهان و نیروهای ارتشی استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: 29 فروردین با ابتکار امام خمینی(ره) به عنوان روز ارتش نام گذاری شده است.

وی با اشاره به نام گذاری روز ارتش از سوی امام راحل عنوان داشت: این موضوع بیانگر جایگاه مهم و تأثیرگذار ارتش است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت نقش ارتش در نظام جمهوری اسلامی افزود: ارتش مظهر اقتدار و امنیت در کشور جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پشتیبانی مردم از ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: این نهاد همواره از حمایت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز برخوردار بوده است.

وی از ویژگیهای مهم ارتش جمهوری اسلامی را ولایت پذیری و توکل بر خدا دانست و خاطرنشان کرد: تمسک به این دو مهم عامل موفقیت در عرصه های گوناگون و امدادهای غیبی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مهم ترین شرط برخورداری از نصرت الهی حضور رهبری آگاه، با بصیرت و باتقوا در کشور است، تصریح کرد: ولایت پذیری، نفوذناپذیری و یکپارچگی بین مردم از دیگر عوامل بهره مندی از نصرت الهی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهره مندی از نصرت الهی را در انتخابات پیش رو مشاهده خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: به لطف الهی انتخابات در همه ادوار تاریخ جمهوری اسلامی با شکوه تمام برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: در هیچ جای دنیا دیده نشده که بیش از 70 درصد مردم یک کشور در انتخابات شرکت کنند، در حالی که برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با حضور حدکثری مردم برپا می شود./9459/پ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات