۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۴۹۲۰۳۲
امام جمعه اسلام آباد غرب:

طلاب با ترویج آموزه های قرآنی از مهجوریت آن جلوگیری کنند

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: طلاب با اشاعه و ترویج آموزه های قرآنی از مهجوریت آن در جامعه جلوگیری کرده و قرآت را به عنوان الگو، راهنما و دستورالعملی برای سعادت مسلمانان در جامعه ترویج دهند.
امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور، امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب شامگاه امروز در محفل انس با قرآن در میان طلاب حوزه علمیه این شهرستان، ابراز داشت: قرآن کریم بهترین راهنما و هدایتگر بشریت بوده و توجه به پیامهای این کتاب آسمانی زمینه سعادت و هدایت انسان را فراهم می کند.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: توجه روزانه به آیات روح بخش قرآن کریم، برنامه زندگی سعادتمندانه را در اختیار انسان قرار داده و هوشیاری و بصیرت را در وجود انسان تقویت می کند.

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن کریم و احادیث نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سلاح قدرتمند مسلمانان در برابر حربه های دشمنان اسلام است.

این مسؤول بیان داشت: دشمنان در پی هجمه علیه اسلام و مسلمانان هستند و به خوبی می دانند تنها با جدایی انداختن میان مسلمانان و قرآن کریم می توانند نقشه های خود را عملی سازند.

وی در ادامه اظهار داشت: نباید اجازه داد میان نسل جوان با قرآن کریم فاصله افتد زیرا هر چه مسلمانان از قرآن فاصله بگیرند به همان نسبت دشمنان آنها را جذب کرده و از صراط مستقیم منحرف می کنند.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب تأکید کرد: طلاب باید در هدایت نسل جوان پیشقدم باشند و این نسل را با اندیشه اسلامی و قرآن مأنوس کنند.

حجت الاسلام محمدی پور در پایان مطرح کرد: طلاب با اشاعه آموزه های قرآنی از مهجوریت آن در جامعه جلوگیری کرده و قرآت را عنوان الگو و راهنما و دستورالعملی برای سعادت مسلمان در جامعه ترویج دهند./857/۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات