۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۹۳۳۳۱
سردار نقدی مطرح کرد؛

ضرورت فعالیت های هنری در زمینه بیداری ملت ها

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: جوانان هنرمند ما باید کارهای هنری خود را برای بیداری ملت‌ها و به عرصه آوردن ملت‌های تحت ستم به نمایش بگذارند و از این رو پیروزی‌های آخرالزمان را رقم بزنند.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در اختتامیه جشنواره پویش‌گران انقلاب اسلامی که شامگاه یک‌شنبه در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد با اشاره به اینکه پویش فعلی بسیار زیبا و دلچسب است اظهار داشت: شاید خیلی‌ها باور نمی‌کردند که این پویش را از بسیج آن هم به این شکل شاهد باشیم، بسیج یک نهاد الهی و مجموعه بی‌نظیر برای بستر رویش‌های آثار ملی است که در بستر فرهنگی معجره آسا می‌باشد.

وی ادامه داد: بسیج شجره طیبه‌ای است که هر نهالی در آن کاشته شود در نهایت به درختی تنومد تبدیل می‌شود و در این میان پویا نمایی از این بستر جدا نیست، از لحاظ کمیت و کیفیت خوب هستند و در سطح بین‌المللی قابل رقابت هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تاکید کرد: پیام‌های زیادی در این تولیدات پویانمایی وجود دارد که در دنیا می‌تواند تاثیرگذار باشد، امید است در جشنواره‌های بعدی شاهد قوی‌تر شدن این مجموعه‌ها باشیم، امروز کیفیت آثار تا حدی است که برخی از شبکه‌های تلویزیونی برای بخش پویانمایی خود از آثار بچه‌های بسیج استفاده می‌کنند.

نقدی یادآور شد: در حال حاضر زمان شکوفایی این هنر است، به ویژه الان که استکبار روز به روز در حال شکست خوردن در جبهه‌های مختلف است و ملت‌های مظلوم در حال پیروزی هستند هنرمندان باید این تصاویر را به منصه ظهور برسانند، در اصل توانی برای آمریکا باقی نمانده است و این یک حقیقت است.

وی افزود: ترامپ فکر کرده با ژست سخنرانی دارای قدرت می‌شود، رییس جمهور آمریکا یاد ندارد که در تبلیغات انتخاباتی خود تا چه اندازه از بدهی آمریکا بابت جنگ‌های منطقه‌ای خاورمیانه اعتراض کرد، جنگیدن قدرت مالی و انسجام با هم پیمانان و ارتش با روحیه می‌خواهد، آمریکا در یمن در مقابل جنگی که اعلام کرد خود را نشان داد، آمریکا ابتدا در سوریه اعلام جنگ رسمی کرد و آن افتضاح به بار آمد، پس از آن در مقابل اعلام جنگ به‌ کره شمالی نیز عقب‌نشینی کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه ضعف آمریکا باید در این پویانمایی‌ها نشان داده شود، تصریح کرد: امیدواریم از این طریق پیام‌های زیبای انقلاب اسلامی را به تمام مردم تحت ستم دنیا نشان دهیم، مردم تحت فشار یمن با امکانات محدود در مقابل آمریکا ایستادند و آن را به عقب راندند و همین امر نشان می‌دهد که این آمریکا شکست خوردنی است.

نقدی در پایان گفت: جوانان هنرمند ما باید کارهای هنری خود را برای بیداری ملت‌ها و به عرصه آوردن ملت‌های تحت ستم به نمایش بگذارند و از این رو پیروزی‌های آخرالزمان را رقم بزنند و بدانید که این رژیم آمریکا در آینده فرو می‌ریزد./203/816/ب1

ارسال نظرات