۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۹۳۹۷۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت آینده باید پایه‌های تمدن اسلامی را تقویت کند

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی گفت: دولت آینده باید با پیاده‌سازی تعالیم قرآن و فرمایشات اهل‌بیت(ع) در کشورمان پایه‌های تمدن اسلامی را تقویت کند.
حجت‌‌الاسلام حاج ابوالقاسم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابوالقاسمی دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره فعالیت‌های فرهنگی و دولت آینده، گفت: هر کس در آینده سکان مدیریت کشور را در دست می‌گیرد باید نسبت به توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی افزود: هدف از انقلاب ایران نظام سازی اسلامی بر پایه تعالیم قرآن و فرمایشات اهل‌بیت(ع) است، بنابراین دولت‌ها باید در این زمینه هزینه کرده و بودجه لازم را قرار دهند امیدواریم که دولت آینده به این مساله توجه داشته باشد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسمی بیان داشت: دولت آینده باید در تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با کمک گرفتن از متخصصان و فعالان عرصه دینی در همراهی با متخصصان عرصه‌های دیگر پایه‌های تمدن اسلامی را تقویت کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر ما بتوانیم تعالیم قرآن و فرمایشات اهل‌بیت(ع) را بر کشور حاکم کنیم طعم شیرین مسلمانی را خواهیم چشید در غیر این صورت از اسلام چیزی جز ظاهری خشک و بی‌روح نصیب ما نخواهد شد./302/807/ب1

ارسال نظرات