۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۹۶۶۲۴
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

وظیفه مهم طلاب بصیرت افزایی در جامعه است

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به وظیفه طلاب در عرصه انتخابات، گفت: وظیفه مهم طلاب در عرصه انتخابات بصیرت افزایی در جامعه است و این رسالت می تواند سبب پیشرفت و سعادت جامعه باشد.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان امروز در مسجد مدرسه آخوند همدان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات در شرایط کنونی جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخاب اصلح در اولویت بعدی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور پر صلابت مردم در انتخابات و انتخاب آنان که باید فرد اصلح را انتخاب کند برگ زرین دیگری در تاریخ حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی رقم خواهد زد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان این که طلاب باید نسبت به مسائل اعتقادی توجه ویژه داشته باشند، گفت: طلاب نباید حتی یک لحظه نسبت به مسائل اخلاقی غافل شوند و همواره نسبت به اقامه نماز شب تلاش کند.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت و بصیرت افزایی در جامعه، گفت: طلاب موفق در حوزه علمیه بایستی در عرصه های مختلفی چون تقوا، بصیرت و تحقیق و تفحص در دروس حوزوی کوشا باشند چرا که این نقشه راه طلاب موفق در جامعه اسلامی است.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه با بیان این که امروز جامعه تشنه معارف الهی است، ابراز داشت: مبلغان با اطلاعات علمی بالا و روحیه انقلابی می توانند گام مؤثری در این زمینه بردارند و معاونت تبلیغ نیز طلاب خوب و مفیدی در این عرصه تربیت کرده است.

وی با اشاره به وظیفه طلاب در عرصه انتخابات، اظهار داشت: وظیفه مهم طلاب در عرصه انتخابات بصیرت افزایی در جامعه است و این رسالت می تواند سبب پیشرفت و سعادت جامعه باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: کسی که در راه علم آموزی و راه دین قدم گذاشته است نباید نسبت به مشکلات و سختی های راه کم بیاورد و باید با توکل به خدا و تلاش مشکلات را برطرف کند./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات