۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۹۸۲۰۹
مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان:

مسؤولان مدافع فرهنگ ناب اسلامی باشند

حجت الاسلام زمزم زاده گفت: درخواست ما بلکه درخواست قرآن و اسلام این است که تمام مسؤولان اجرایی کشور فکرخود را صرف این کنند که مدافع فرهنگ ناب اسلامی باشد نه اینکه آن را این بین ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین روح الله زمزم زاده معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: فرهنگ، موضوعی است که مقام معظم رهبری می فرمایند که اگر جان خود را فدایش کنیم ارزش دارد، از این رو فرهنگ، به ویژه فرهنگ اسلامی حقیقت زندگی بشر است و ما با توجه به دیدگاه توحیدی که داریم به دنبال فرهنگی هستیم که حیات طیبه دنیوی و حیات سعادتمند اخروی را برای ما به ارمغان بیاورد.

مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه تصریح کرد: با این تعریف فرهنگ خاص یک انسان موحد است از این رو جامعه اسلامی مسؤولان آن باید به دنبال اجرای قوانین اسلامی باشند و تمام سعی خود را بکنند تا فرهنگ ناب اسلامی را در جامعه رواج دهد.

وی افزود: متاسفانه فرهنگ اسلامی دشمنان فراوانی دارد از جمله ملی گرایی، لیبرالیسم و وهابیت فرهنگ هایی هستند که فرهنگ ناب را تحدید می کند، از این رو متاسفانه در مسؤولان سابق در دولت قبل به این موضوع توجهی نداشتند.

حجت الاسلام زمزم زاده اظهار داشت: درخواست ما بلکه درخواست قرآن و اسلام  این است که تمام مسؤولان اجرایی کشور فکر خود را صرف این کنند که مدافع فرهنگ ناب اسلامی باشد نه اینکه آن را این بین ببرند.  

وی در پایان گفت: دولت آینده باید در دو محور کار خود را انجام دهد؛ محور اول ترویج و اشاعه دادن فرهنگ ناب اسلامی است از جمله آموزش، تبلیغات، پژوهش و انجام کارهای فرهنگی است، از این رو ترویج به تنهایی فایده ندارد و باید راهکارهایی را طراحی کنند که بتوانند که مقابل دیگر فرهنگ های نفوذی و تهاجمهای فرهنگی نیر مقابله کنند تا کشور در مقابل فرهنگ غرب واکسینه شود./302/866/ب1

ارسال نظرات