۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۸۹۵۹
آیت الله سلیمانی:

حضور مردم در انتخابات تبلیغات مسموم دشمنان را خنثی می کند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات، نشانه دلدادگی مردم به نظام اسلامی و خنثی‌سازی تبلیغات مسموم دشمنان است.
سلیمانی

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلچوستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مسأله انتخابات در نظام اسلامی ما به عنوان مهم‌ترین فرصتی است که در اختیار مردم قرار دارد.

وی افزود: انتخابات فرصتی در اثبات رفراندوم عمومی، تعیین سرنوشت، واگذاری قدرت، تبلیغ نظام و بالابردن قدرت چانه‌زنی نظام در سطح بین‌المللی دارد و  هر اندازه حضور حداکثری داشته باشیم، نشانه دلدادگی مردم به نظام اسلامی و خنثی‌سازی تبلیغات مسموم دشمنان است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در خبرگان با بیان این که سعی دشمنان بر واگرایی مردم نسبت به نظام است، اظهار داشت: دشمنان می خواهند از این طریق تبلیغات منفی علیه نظام اسلامی راه اندازی کنند، اگر مردم حضور حداکثری داشته باشند یاوه‌سرایی‌های دشمن پایان می‌یابد و نظام تثبیت می‌شود، با این حضور اعتبار نظام تضمین می‌شود و آینده نظام برای جهانیان به عنوان یک نظام ثابت و پایدارتر معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم باید حضور حداکثری داشته و فرد اصلح را انتخاب کنند، مردم به معیارهایی که رهبر معظم انقلاب برای دولتمردان مشخص کرده اند توجه کنند و با تجربه‌ای که در طول این مدت در اختیار مردم است می توانند اصلح را انتخاب کنند.

آیت الله سلیمانی با بیان این که شرط واقعی اصلحیت دلدادگی و دلباختگی به نظام و تسلیم بودن در برابر فرامین رهبری است، ابراز داشت:  تردیدی نیست که در نظامی که برخاسته از خون پاک  شهدا، آرمان بلند امت و اندیشه پویای حضرت امام و رهبر معظم انقلاب است، بی‌تفاوتی در انتخابات به معنای بی‌تفاوتی در برابر همه این ارزش‌ها است.

وی عنوان کرد: ما به عنوان یک شهروند ایرانی هم به ملیت و هم به مکتبمان باید اعتقاد داشته باشیم، نظام ما نظام سرآمد جهانی است، دلدادگی به این نظام به معنی شعور و درک بالا و احساس مسؤولیت عمیق و داشتن تعهد در برابر آرمان‌های شهدا،  امام امت و رهبری معظم انقلاب است./1323/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات