۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۰۲۷۴۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

ولایت فقیه استمرار حرکت اولیای الهی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز اگر کسی از امام حی و حاضر و ولی فقیه عصر تبعیت نکند درواقع نباید ادعای تبعیت از امام خمینی(ره) را داشته باشد؛ زیرا ولایت فقیه استمرار حرکت اولیای الهی است.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته اجرای مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد، بر برگزاری باشکوه مراسم این ایام در مرکز استان و مراکز شهرستان‌های مختلف خراسان شمالی تأکید کرد.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت امام رضا(ع) در زمینه جایگاه و اهمیت رهبری نظام اسلامی، امامت جامعه اسلامی را مقوم دین برشمرد و افزود: صلابت و سلامت دین به امامت جامعه بستگی دارد.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: زمانی جامعه در مسیر صحیح رشد و صلاح قرار می‌گیرد که رهبری صالح و زمان‌شناس داشته باشد.

رییس ستاد گرامیداشت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد استان خراسان شمالی تبعیت از رهبری جامعه را موجب دوام و انسجام دانست و اظهار داشت: جامعه‌ای که افرادش گوش به فرمان امام امت باشند، قطعاً فلاح و رستگاری نصیب آن جامعه خواهند شد.

وی با اشاره به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، امام راحل را منبع فیض الهی برشمرد و یادآور شد: عظمت روحی و رهبری حکیمانه امام راحل پس از انقلاب اسلامی همواره و در تمامی برهه‌ها راهگشای مردم و مسؤولان است.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: به فضل الهی امروز هم با وجود خلف صالح ایشان، رهبر معظم انقلاب با اخلاص، تقوا و زمان‌شناسی انقلاب اسلامی را به قدرت و اقتدار به پیش می‌برند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: امروز اگر کسی از امام حی و حاضر و ولی فقیه عصر تبعیت نکند در واقع نباید ادعای تبعیت از امام خمینی(ره) داشته باشد؛ چرا که ولایت فقیه استمرار حرکت اولیای الهی است.

وی همچنین با اشاره به قیام خونین 15 خرداد، این حادثه بزرگ را بسترساز و نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این روز بود که نخستین جرقه‌های مبارزه با طاغوت زمان و رژیم سرسپرده شاهنشاهی زده شد.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه از برگزاری مراسم محوری 14 و 15 خرداد در مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مرکز استان ساعت 18:30 روز چهاردهم خرداد و مراسم گرامیداشت شهدای والامقام قیام 15 خرداد هم ساعت 18:30 روز پانزدهم در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین طی روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد مراسم مشابه در تمامی شهرها، روستاها، مناطق و دهستان‌های استان برگزار خواهد شد./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات