۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶
کد خبر: ۵۰۲۸۸۵
حجت الاسلام حسینی اراکی:

دشمن پروژه امام زدایی و تحریف را کلید زده است

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن در کنار پروژه تحریف، پروژه امام زدایی را نیز کلید زده است، گفت: ده ها موسسه نظامی آمریکا روی پروژه امام زدایی کار کرده اند.
حسینی اراکی در مسجد قائم کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی، استاد حوزه علمیه قم و کارشناس امور دینی شب گذشته در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل این انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کردند و سالگرد رحلت امام فرصت مناسبی است تا انقلابیون بار دیگر تجدید میثاق و بیعت با آرمان های امام کنند.

وی گفت: امام(ره) نقشه راه انقلاب اسلامی بودند و بدون این نقشه راه به هیچ عنوان نمی توانیم به اهداف و آرمان های امام راحل دست پیدا کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید بگذاریم راه و خط امام و مکتب امام در دین گم شود، افزود: امام راحل قطب نمای این انقلاب هستند و اگر کسی راه امام را گم کند به طور قطع به انحراف کشیده خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه امام مکتبی را بنیانگذاری کردند که با آن توانستند اسلام علوی و ناب و ولایی را بر گستره این کشور حاکم کنند، تصریح کرد: امروز دشمنان کشور با یک شخص مشکل ندارند بلکه مشکل آن ها مکتبی است که امام بنیانگذاری کردند.

وی ادامه داد: آن ها می خواهند مکتب استکبارستیزی و مبارزه که امام بنیانگذاری کرده است را از بین ببرند و بزرگترین هدف آن ها نیز همین است، دشمنان برای از بین بردن این مکتب ترور شخصیت ها انجام دادند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که نمی توانند امام را از دل های انسان های ولایی بیرون کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمنان بعد از اینکه موفق نشدند مکتب امام را از بین ببرند نقشه خطرناکی به نام جریان تحریف را کشیدند، خاطرنشان کرد: جریان تحریف که زمان امام راحل ایجاد شد امروز توسعه و گسترش پیدا کرده است و اگر انقلابیون در مقابل این جریان ایستادگی نکنند ممکن است دشمنان به آن هدف شوم خود برسند.

حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه جریان تحریف بزرگترین خطری است که انقلاب را تهدید می کند، اظهار کرد: از زمان آغاز به کار دوره اصلاحات بسیاری از سران فتنه و اصلاحات به کشور بازگشتند و در مقام های حساس کشور دارای مسؤولیت هستند.

وی افزود: برخی از سران فتنه و اصلاحات مکتب امام را انکار کردند و سران اصلاحات حتی ارزش ها و اصول انقلاب و ایستادگی در مقابل غرب را به تمسخر گرفتند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: در فتنه 88 موضوع انکار مطرح نبود بلکه در آن زمان بحث انتقام از امام وجود داشت و آن هایی که مردم را در خیابان ها جمع کردند می خواستند از امام انتقام بگیرند.

حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه دشمن در کنار پروژه تحریف، پروژه امام زدایی را نیز کلید زده است، عنوان کرد: ده ها موسسه نظامی آمریکا روی پروژه امام زدایی کار کرده اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از زنان و مردان ایمانی و انقلابیون از این پروژه که با پشتوانه علمی در جامعه اجرا می شود خبر ندارند، تصریح کرد: همچنین دشمن با پروژه تعامل می خواهد مکتب امام را از بین ببرد و در این مکتب انحراف ایجاد کند، تعامل در اینجا به معنای نفوذ از طریق گفتمان و مذاکره است.

کارشناس امور دینی هدف دشمن در پروژه تعامل را حذف عناصر انقلابی و ارزشی از عرصه اداره امور کشور دانست و بیان کرد: دشمن قصد تغییر دادن مسؤولان و رهبر دوم این جامعه دارد اما با هوشیاری مردم تاکنون لیبرال ها، منافقین، آمریکایی ها و ملی گراها نتوانسته اند رهبر دوم این ملت را تغییر بدهند./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات